Buksa jeg skulle vise dere..

..men som jeg byttet inn igjen i dag..

Den er kul og alt det der, men følte meg ikke helt komfortabel i den. Fikk den ikke helt til å funke, den så verken bra ut i livet eller på hoftene. Så nå har jeg en tilgodelapp på 499,- på Bikbok, og det er jo ikke helt feil det heller!

Dere er flinke til å gjette, noen av dere (innlegget under). Men blir ikke til å skrive hvem det er før i morgen, for nå må jeg nemlig gjøre ferdig powerpoint presentasjonen min om Lady Gaga, som skal fremføres i morgen, på engelsk vel og merke. Lady Gaga er ikke noe kjedelig dame akkurat, så er ikke så vanskelig å finne interessant stoff om henne. Men er det noen som har noen tips om hva jeg virkelig MÅ ha med om henne? I tillegg skal jeg spille en av sangene hennes, og “analysere” den, så da lurer jeg igjen, hvilken av sangene hennes er mest spesiell?

203 kommentarer

Siste innlegg