Photostory om Tromsø

God dag! Ligger nå på sofaen og skal se litt på one tree hill før jeg ruller avgårde på SATS. Må jo trene litt en gang i blandt for samvittigheten sin skyld – og ikke minst for pengene foreldrene mine betaler hver måned for at jeg skal være medlem. Skrotten har jo ikke vondt av litt mosjon i ny og ned heller da.

Om noen lurer så la jeg meg etter at jeg postet innlegget i går, og sov helt til kl. 06:30. Våknet helt lys våken, og er fortsatt det. Det føles godt! Skal prøve å være i seng til kl. 24 i kveld. Sounds like a good plan!

Den her uka på skolen har alle VG1 elever på service og samferdsel hatt prosjekt om nordområdene(?). Og i den sammenheng fikk vi oppgave om å lage en photostory om Tromsø osv (skjønte ikke oppgaven helt), som skal fremføres i morgen for alle VG1 elever. Den gruppa som har best photostory vinner et gavekort på 1500 kr. Gruppa mi satser selvfølgelig på å vinne, men tviler sterkt egentlig. Uansett, så vi dro da rundt omkring i byen og tok bilder av Tromsø og litt sånt, ja. Masse randome bilder egentlig, men noen litt fine, så de kan jeg jo vise. Er jo sikkert noen av dere som liker sånne type bilder.


Gruppa mi – kimmern som tok bildet.


Det var så forbanna kaldt ute at vi måtte innom Nerstranda for å varme oss litt/shoppe, tihii! Eller Karen shoppa, ikke jeg, for jeg har mistet bankkortet mitt 🙁 Karen joina gruppa mi fordi hennes gadd ikke gjøre oppgaven.


Karen kjøpte seg nye vintersko, kule hva? Karen har faktisk gått rundt i tynne, slitte og ødelagte Converse i hele vinter, så jeg ble glad da hun kjøpte disse. Var helt forferdelig å se henne gå rundt med hullete Converse.


Vi var innom Polaria, som er et museum eller noe sånt. Kjedelig plass i grunn. Seler og et annet stygt dyr har de i allefall der.


Domkirka i Tromsø.

Vet. Randome bilder, som sagt. Drittby!

102 kommentarer

Siste innlegg