Min nye fargeklatt av en ullgenser

Nå har jeg akkurat spist middag.. helt alene. Synes synd på de som bor alene (Karen) som må spise middag alene hver dag. Lillebror er på trening og foreldrene mine har reist for å kjøpe en TRAKTOR!! Til å ha på hytta.. Hva tror de vi er egentlig, bønder? Sist jeg sjekket var vi skikkelige byfolk. Ser liksom ikke helt gleden i å ha en traktor?! Vi kunne heller reist til syden liksom for de pengene, halloooo..

Jaja. Traktor er vel fint å ha (not). Men det som hvertfall er fint å ha, er den nye ullgenseren min ♥

Nå i ettertid har jeg forresten blitt ganske glad i de nye skoene mine!


Wuupsii, NO BOOBS! :O


Herreguuud, elsker den! Den er såå Tuva 😀 Fargerik, fresh og stor! Kjøpte den på Urban for 450,- (den var på halv pris), og merket er Rütme. 

Elsker ullgensere generelt, har sikkert 30 forskjellige, litt crap også. Kan sikkert vise dere ullgenser samlingen min en dag om det er ønskelig? Ikke bare er de varme og gode, men best av alt synes jeg ullgensere er kjempefine!  

Har dere mange ullgensere?
Ikke minst, hva synes dere om fargeklatten min? 😀

76 kommentarer

Siste innlegg