Det her blir en flott dag

Hei søtinger ♥ 

Skulle til å klage over hvor trist det er at det er søndag i dag, og hvor mye jeg gruet meg til ny skoledag – but hey, jeg har vinterferiee!!♥ Vinter-FERIE! Å Gud.. Selv om jeg har ferie er jeg nødt til å gjøre et par skoleoppgaver, nettopp fordi jeg har litt for mye fravær fra skolen. Note to myself og alle dere: skulking/forsovelse = not good! Ser på det som skulking òg siden jeg alltid drar den litt ekstra når jeg forsover meg. 

Nok om det, i dag skal jeg kose meg. Og jeg SKAL ha taco til middag, det gir meg vannsmak i munnen av tanken! Omså jeg må dyrke grønnsakene selv. 


Herregud da, Tuva. SMIL for faen!

Nå har jeg akkurat satt Burlesque på nedlastning, gleder meg sykt til å se den! Christina Aguilera ♥ Se bare traileren så skjønner dere hvorfor.

Fantastisk! Jeg var alltid mye større fan av Christina Aguilera enn Britney!

77 kommentarer

Siste innlegg