Litt nye innkjøp og muligens liveshow senere

Dagen i dag har gått til rydding av rommet, utrolig tidskrevende – og enda ser det like rotete ut. En irriterende uvane jeg har er at jeg absolutt skal prøve alt av klær når jeg rydder, og da går det ikke fort i svingene. Men har funnet en del klær jeg kan selge her på bloggen, som jeg endelig klarer gi slipp på. Irriterende uvane nr. 2 er at jeg tar vare på ALT. 

Nå er det lenge siden jeg har visst dere nye innkjøp, glemmer det alltid av.


Nå har det blitt mye hårsnakk her på bloggen, men kjøpte også hårfarge for å ta etterveksten. De hadde ikke den fargen jeg vanligvis pleier å bruke, denne er i mørkebrun. Vanligvis bruker jeg brun, så kan bli interessant. Håper bare ikke det blir svart sånn som Thereses hår ble da hun brukte denne, men får bare skylde ut en stund før tiden så går det nok bra. Angående stripingen – har fortsatt planer om det.


Fikk en helt nydelig kjole i posten i går, blir nesten litt sjalu på meg selv! Skal vise dere en dag jeg har på meg sminke så ikke det stygge trynet mitt ødelegger bildene. 


Ja, dere skjønner vel hva jeg mener..

Nå skal jeg fortsette ryddingen før Katrine kommer på besøk. Mye mulig vi fyrer liveshow litt senere, tipper det blir i 8-9 tiden. Skal du se på da?

76 kommentarer

Siste innlegg