“Tuva, du må bloggeee!”

Jaaada.. OK!

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Synes alltid det er like vanskelig å sette seg inn i bloggingen igjen når man har hatt et lite fravær. De siste dagene har jeg brukt på å tenke, på alt egentlig. Kjenner ikke meg selv igjen, pleier aldri være så trist og negativ til alt. Men nå må jeg slutte å dra meg selv ned i gjørma, og heller se fremover. Nå snakker jeg ganske mye rundt det hele, men gidder ikke spre dårlig stemning ved å dra dere inn i alle de negative tankene mine. Rise and shine, Tuva!

Har akkurat brukt èn time inne på badet. Ikke for å sminke meg for noe dritkult, men har tatt et bad og pleid meg selv fra topp til tå. Føles så fantastisk deilig! Ligger nå med pcen på fanget, og bare nyter litt alenetid med meg selv mens jeg venter på at sesong syv av Desperate Housewives skal bli ferdig nedlastet. Både elsker og hater å være alene, men bedre selskap enn fruene i Wisteria Lane finnes ikke! Men i morgen derimot, DA blir det andre boller. Whooop!


Selvdiiiigger bilder ♥ Body fra Bik Bok.


Pena! Skjønner at dere har savnet det vakre trynet mitt.

Godt med en liten pause sånn at man kan komme enda sterkere tilbake! See you tomorrow 🙂

86 kommentarer

Siste innlegg