Rolig helg

Raade er jo helt dust. Postet egentlig dette innlegget tidligere i dag, men Raade ville at jeg skulle fjerne bilde av han som var i innlegget. Han insisterte på at han skulle gjøre det selv, og det endte selvfølgelig opp med at han klarte å slette hele innlegget. Dust! (Så alle kommentarene som dere kommenterte på “dette” innlegget, er naturligvis også slettet). 

Å våkne uten hodepine, surrete hodet og tørr hals på en søndag er noe jeg skal oppleve oftere fremover. Å våkne uthvilt og med masse energi er uten tvil ubeskrivelig mange ganger bedre. Jeg fester ikke hver lørdag altså, men i det siste har det vært mange bursdager og festligheter jeg nesten bare har sett meg tvunget til og deltatt på, med fri vilje og hæla i taket, selvsagt. Men med andre ord – det har vært helt fantastisk deilig med ei rolig helg ?? Når jeg tenker over det, så har jeg også vært sminkeløs hele helgen. Deilig! 

Har akkurat kommet hjem fra Kaffebønna hvor Karen jobber. Dro dit for å drikke det beste som finnes – frappè! Og for å spise frokost. Raade og Ida kom også innom, og han skulle absolutt ta nærbilder av kvisene mine.
Flinke jobbpia!


Pen.


Her ser dere ganske tydelig hvor stygg hud jeg egentlig har. Så dere kan egentlig bare slutte å kommentere at jeg har så pen hud, haha.

32 kommentarer

Siste innlegg