Ny dag, nye prestasjoner

Hellooo.. Har en liten klump i magen nå, noe som kalles dårlig samvittighet. Hater å love ting man ikke holder, i hvertfall når det skyldes latskap. Håper og tror dere skjønner at det ikke er hver dag man føler for å brette seg ut på nett, men jeg vet dere forventer ganske mye av en “toppblogger”. Jeg elsker bloggen, og jeg elsker dere lesere, og jeg er absolutt ikke lei av bloggen. Men det er veldig slitsomt å tenke på at hver dag er en ny bloggdag, og man må prestere like godt hver dag. Om man skrev flere gode innlegg dagen før, gjelder ikke det dagen etter. Da er det en ny dag, og man må prestere. Det er ikke så lett når man noen dager helst bare vil koble helt av.. 

Synes alltid det er like vanskelig å logge inn på blogg.no etter et lite fravær, men nå er det gjort. Nå skal jeg komme meg ut av senga og finne på noe å blogge om til dere, så snakkes vi very soon. 

69 kommentarer

Siste innlegg