Elly


Har hatt overnattingsbesøk av Elena i natt. Veldig koselig – bortsett fra at hun faktisk enda ligger og sover! Hun erjo verre enn meg.. 

 


Elly likte ikke bildene fra igår, så her har dere et ordentlig bilde av henne!!! 

I dag tenkte vi og kanskje dra å se Harry Potter, hvis Elena våkner snart. Uff, har skikkelig angst for å se filmen. Vil bare utsette det mest mulig, vil ikke ta farvel enda. Kommer til å bli så utrolig trist! For dere som ikke har fått det med dere, så er jeg en av verdens største Harry Potter-fans. Kan lese bøkene og se filmene om og om igjen, blir aldri lei. Har gruet meg til denne dagen hvor eventyret tar slutt. En stor del av barndommen min er over, liksom.. 🙁 Tror jeg dropper mascaraen i dag!


Nå er forresten den gråe musa på topplokket mitt borte. Da var det gjort, jeg har bestemt meg – brunette for life ♥ (bildet er tatt før)

– Flere som har “angst” for å se sistefilmen? 

52 kommentarer

Siste innlegg