Problemer med kameraet

God morgen ♥

Nå ligger jeg i sengen og venter på å bli servert frokost. Noe som bare er ønsketenkning siden jeg er all alone i huset, og veldig sulten og ensom. Tror aldri jeg kunne tenkt meg å bo helt alene. Trives veldig godt i mitt eget selskap, men til en viss grad. Dagen jeg flytter ut må det nok bli med en venninne (eller kjæreste, men siden det meg det er snakk om er det ikke mye realistisk)! For å si det sånn, så skjønner jeg at folk på min alder som bor alene på hybel/leilighet aldri lager seg ordentlig middag; det er dyrt, tar dobbelt så lang tid å lage maten som det tar å spise den og man ender alltid opp med masse rester. 

Fant ut at jeg ikke orket sitte hjemme å surke og kjede meg igår, så dro på fest. Men tok det ganske så rolig og dro ikke så seint hjem (til å være meg), så alt er bare velstand.  

Man skulle nesten trodd at bildene er tatt med iPhonen! Se så dårlige de er?! Skjønner meg virkelig ikke på kameraet mitt.. Alt for komplisert! Så trykte jeg på noe rart som gjorde at bildene ble avlange og smale.. Ååå drit! 


Dette er kameraet mitt! Jeg vet at det er et bra kamera, for det har kommet godt ut i alle tester og han som solgte meg kameraet anbefalte det jo til meg, men problemet er rett og slett at det er alt for komplisert! Går liksom ikke ann å bare trykke på en autofokusknapp så blir alle bilder bra.. Det hjelper uansett ikke for meg å se på youtube-tutorials, for jeg kan ikke engelsk. Men nå er jeg lei, så IDAG (hvis jeg orker) skal jeg innom Expert å få et lynkurs om hvordan man bruker det. På tide!

63 kommentarer

Siste innlegg