Bloggere som lyver

God kveld! 

Har vært i byen i flere timer nå, var og spiste på Yonas med Meline og Catarina. Tror vi satt der i to timer og koset oss mens vi snakket om alt mellom himmel og jord. Skikkelig jenteprat! 

Men èn ting jeg vil ta opp som jeg synes er veldig viktig her i den overfladiske bloggverdenen, og det er om bloggere som lyver om produkter de har fått sponset. Jeg ser stadig enkelte bloggere skriver om produkter som jeg vet de har fått sponset, men så skriver de at de har kjøpt produktet selv. Det synes jeg blir helt feil ovenfor leserne! Jeg skjønner det at leserne blir mer skeptiske når det står at produktet er sponset, for da tenker dere kanskje; får hun/han penger for å skrive om produktet? Er dette en ærlig anmeldelse? – og at det er derfor bloggeren velger å skrive at produktet er kjøpt med egne penger. Men likevel blir det helt feil! Uansett så er det ulovlig! 

Hvis noe er sponset skriver jeg alltid at det er det. Jeg skjønner godt at mange er skeptiske når bloggere skriver om produkter som er sponset, men når det kommer til min blogg, skriver jeg kun om de produktene jeg liker og bruker jevnlig. Jeg har en haug med sminke liggende som jeg har fått sponset men som jeg ikke har skrevet om, og det er fordi jeg ikke vil lure leserne mine til å kjøpe noe jeg ikke selv vil bruke! Vil jo ikke lure dere til å kjøpe dyr sminke som ikke er verdt pengene! Jeg er veldig opptatt av å være ærlig på bloggen for at dere lesere skal “stole på meg”. Og som dere vet skriver jeg ikke ofte om sminke!

Kjenner jeg blir provosert når jeg ser bloggere som lyver om det, så måtte bare ta det opp med dere. Det er viktig å være litt skeptisk! Men uansett, litt bilder fra idag:


Har ikke på meg noe pudder i trynet, så ser litt død ut. Men jakken jeg har på meg kjøpte jeg på Bik Bok for omtrent 1 år siden (var noen som lurte). 


Smykke fra Bik Bok.


Meline ♥


Ville egentlig ikke være med på bloggbilder 🙁

Meline har bursdag imorgen, så da skal vi ut å feire litt ikveld! Tror det blir ganske rolig for min del, er utrolig trøtt + at jeg har jobb i morgen. Snakkes når vi snakkes!

67 kommentarer

Siste innlegg