Søndag = jobb = stress

God morgen! 

Idag er det jobbing på meg fra 15.00-23.30, så dette blir nok det eneste dere hører fra meg idag. Håper det blir en rolig dag på jobb, men det kan jeg bare drømme om på en søndag. ALLE skal ha bugermat da! Kjenner jeg selv har veldig lyst på burger, så må nok lage meg èn når jeg kommer på jobb. Nam ♥ BurgerMan har etter min mening de beste burgerne i byen (selv om jeg er lei da)!

Kjolen jeg hadde på meg i forrige innlegget kjøpte jeg på Gina Tricot for 2 eller 3 år siden, dessverre! Og grunnen til at jeg spurte om noen husket den igjen, er fordi jeg hadde den på meg i en header for en stund tilbake 🙂

Var ute en liiiten tur igår. Men det ble en rolig aften for min del, for å være dårlig på jobb dagenderpå er rett og slett helt jævlig! Søndager er så sykt stressende på jobb! Dette er de eneste bildene jeg tok:


HEIA BLOGGEN!

85 kommentarer

Siste innlegg