Skal kanskje på språkreise neste sommer

Hei! Noen av dere som har vært på språkreise før? 

Jeg og Therese har skikkelig lyst til å dra på språkreise neste sommer, så neste helg når vi skal til Oslo, er vi blitt invitert på EF Reunion Party, nå kommende lørdag, 24. september! Der vil vi møte alle som har vært på språkreise med EF denne sommeren (Voe vil kanskje være der?), snakke med de om hvordan de opplevde det osv – vi gleder oss veldig! Therese fortalte at hun hadde hørt at det ville komme en stor artist dit, men vet ikke hvem enda! Wiii, spennende!

Vi har i flere år snakket om at vi vil på språkreise, så tror jammen vi må fullføre planene denne gangen! Og som dere vet, er jeg helt elendig i engelsk, så det vil bli utrolig lærerikt! Kanskje jeg endelig tørr snakke engelsk i klasserommet etter dette, haha!

Noen som har noen tips til hvor man burde reise? Har veldig lyst til å dra til USA eller Australia! Kanskje mest USA, siden jeg tidligere har vært i Australia. Vil jo oppleve noe nytt, og USA er jo en plass alle drømmer om å reise. 

Kanskje noen av dere lesere som skal på EF Reunion Party på lørdag? Noen andre som skal på språkreise neste sommer?

113 kommentarer
    1. Har aldri vært på språkreise , men skal neste år til Malta !
      Gleder meg veldig. Har allerede blitt kjent med alle jeg skal reise med ,
      kommer til å bli en opplevelse for livet 🙂

    2. Jeg var på språkreise i USA denne sommeren, det er det beste jeg har vært med på! anbefaler dere å dra til Long Beach. Lederne er super søte, de er ikke strenge og du får skikkelig mye frihet!:-)

    3. Jeg var på språkreise i USA i sommer. Anbefaler det på det sterkeste! Mange som anbefaler å dra på campus, men vertsfamilie er bare helt toppers. Man får møtt mange nye fjes og brukt språket døgnet rundt. I tillegg knytter man også sterke bånd med en familie som man vil huske for livet, og kanskje reise tilbake til. Jeg skal dessverre ikke på reunion i Oslo, men kos dere på party og det er verdt pengene!

    4. jeg var på språkreise i England i sommer og skal på reunion til helgen! jeg var i Brighton en helt fantastisk by helt sør i england. anbefaler dere å dra med EF hadde tre herlige uker og har fått venner for livet (:

    5. jeg skulle til å dra men jeg tenkte det var for tidlig så.. (12år da )
      Det høres morsomt ut da !
      Du burde sjekke ut sts språkreise tilbuder også !

    6. Skal kanskje også til USA på språkreise neste år sammen med ei venninne! Skal på “Boston to Miami”, det høres super gøy ut! Og det er ikke sånn som di fleste språkreiser med “skole” osv, det blir som en ferietur på tre uker der vi “lærer” engelsk med å snakke med folkene som bor der, guiden osv! Gleder meg noe vilt!!!

    7. Var på språkreise i fjor i Brighton, gjennom EF, kan si såpass at om du betaler selv er det kanskje ikke verd det akkurat. For meg var det foreldrene mine som betalte, jeg fikk absolutt ingenting ut av reisen i grunn, ble kjent med mange koselige folk osv, men det å betale 20-30 tusen for å bli kjent med nye folk er vel litt drøyt i grunn..
      Om det blir så dere drar burde dere dra til en plass dere er interessert i, å dra til London er lite vits om du ikke vil se London liksom, om du skjønner?
      På Reunion partyet i fjor var det Anine Stang som var hovedatraksjonen så ville ikke hatt så store forventninger akkurat 🙂

    8. Jeg var på språkreise i sommer! Kjempegøy 🙂 Vurderer å reise igjen.. Skal også til Oslo. Håper vi treffes! 🙂

    9. Var på språkreise i California i sommer, og anbefaler deg å reise dit for opplevelsen skyld ! : ) for min del synes jeg undervisningen hadde et ganske lavt nivå og man lærte egentlig mere engelsk utenom skolen ..

    10. Har sykt lyst til å dra på språkreise til California. Ser sykt moro ut, man opplever nye ting, nytt miljø, blir kjent med nye mennesker og det er lærerikt. Eneste problemet er at jeg ikke har råd… :/

    11. Komipsen min var på språkreise i sommer, og skal på festen neste helg! 🙂
      han fortalte meg at noen av oppleggene var ganske dårlig planlaggt, men han var i england. Men det er sikkert mye bedre i USA 🙂

    12. Jeg var og i Malta i ST. Julians iår. Det var kjempe gøy! Lederene var kjempe koslige! 🙂 Jeg anbefaler det skikelig 🙂 Skulle egentlig på Reunion men så kom jeg meg ikke til Oslo. Men du må kose deg! 🙂

    13. Bestevennene mine var på Malta, på streetdance kurs. Og de syntes det var suupermorro! De angrer ikke. De skal også på det ef greia der 🙂

    14. Jeg har utrolig lyst å dra, og jeg vet at etter 10’ende skal jeg på en tur som da blir enten språkreise eller bare en kosetur til Anfield:)

    15. Jeg har vært på språkreise til Malta! skal på reunion party til lørdag! håper på å se deg der da! 🙂

    16. Så morsomt. Håper det blir noe av. selv fikk jeg det aldri til og angrer skikkelig på det 🙁 USA er spennende, har vært der flere ganger!
      Hilsen Hege (helsesøster på nett)

    17. jeg skal mest sansynelig på språkreise til sommeren 😉
      Men jeg skal til Jersey 😀 Skal dra med STS da.
      btw, tror “VOE” dro med STS ikke EF ;o

    18. USA er fantastisk! har selv vært der to ganger, i Florida og Memphis:) Love deg at du kommer til å ville flytte dit!

    19. hei ka heitr salgs loggen til deg og tcmn.blogg.no ?? berre send da til meg på mail E-mailen min står der du skriver e_post på komuntarar 😉 eller nor du komunterer

    20. Du burde dra til Malta, det er et kjempe fint land og dra på Spåkreise dit! jeg hakke vært der selv men søstra mi har vært der og hun syns det var kjempe gøy.. : ))

    21. Var i Australia i sommer! utrolig fint! vil kanskje anbefale dere å dra på språkkurs i stedet for språkreise, i og med at dere er så gamle som dere er:) regner med det er mer frihet på språkkursene;)

    22. Jeg og bestevennina mi snakka om dette idag. Vi har også veldig lyst til å dra på språkreise, og vi tenkte et sted i USA 🙂

    23. Jeg var på malta i fjor, og california i år med ef! SKal go på reunion jeg og. Det var jo jeg som skulle være bloggdronninga siden jeg og noen venner har blogget om 4 ulike språkreiser i sommer, så kommer dere å tar all æren fra meg. Dere kan godt henge med meg da, viss jeg får komme på bloggen… nei foresten, omvendt, det er dere som skal si det, høhøh, jeg er morsom!
      Jaja, kanskje vi møTES!

    24. Jeg skal til California til neste år med EF. Gleder meg noe sykt!! Hadde vært utrolig kult om du og Therese og dro 😛

    25. Eg var på sråkreise til Brighton i sommer med EF. Kjempe kjekt 😀 Har veldig lyst å dra igjen! Me snakkest sikkert på reunion da.. 🙂

    26. Var på språkreise med Malta, sommeren 2010. Hadde virkelig the time of my life! Anbefales på det sterkeste, bare send en mail om du lurer på noe ang språkreiser med ef 🙂

    27. Jeg var på språkreise i sommer i malta:-D
      Det var helt utrolig, kanonplass! anbefales virkelig!
      varmt og fint og en skikkelig partyplass visst dere liker det. St. Julians skal jeg virkelig tilbake til! 🙂
      Jeg skal også på reunion partyet:-)

    28. jeg var i california i år!!
      anbefales som faaaaaen, beste jeg har opplevd!!
      kommer desverre ikke på reunion 🙁 men kos dere!

    29. Skal reise på språkreise selv i år, men du burde heller dra med STS ! de er mye bedre, og har mye bedre opplegg !! jeg kjenner mange som har vært missfornøyde med ef, men ingen med sts. Og det er også reunion party med sts. Også anbefaler jeg Malta! det er en populær by og ikke altfor dyrt. Du får shopping, bading, soling, festing og myeeeee mer ! Link : http://www.sts-education.no/norway/ls/start/reunion-party/

    30. MALTA I FJOR, det var virkelig helt utrolig gøy, kanskje ikke stedet man tenker på med det første, men gud så undervurdert, helt klart den beste ferien jeg har opplevd!

    31. var på språkreise denne sommeren, og skal gjøre alt jeg kan gor å tjene penger til å reise neste sommer å! EF er utrolig dyktige, og anbefaler malta, St.julians som destinasjon. der kan du shoppe , dra på stranden, d er en mellomting av new york og Tyrkia. jeg elsket det!! hvis du vil kan jeg svare på spørsmål på face? : )
      PS: ska på reunionpartyet neste helg, gleder meg : D

    32. Jeg skal også på språkreise i år, og det er en opplevelse for resten av livet. Men du burde dra med STS ikke EF!!! Hørt så mye bull om ef, folk som har blitt stjelt fra ting, kommet i narko familie og slikt……og ikke fikk tilbake pengene. Men STS har jeg hørt er bra og tryggere. Jeg anbefaler også å dra til Malta. Det er en fin by med shopping, bading, soling, opplevelser, aktiviteter, festing og mye mer….. og STS skal også ha reunion party . Link : http://www.sts-education.no/norway/ls/start/reunion-party/ 🙂 🙂

    33. Jeg var i Torquay, England nå i sommer med EF, og jeg skal også på reunion 🙂
      Hvem vet, kanskje mellom 700 elleville ungdommer møtes vi? 😉

    34. Jeg har vært i California Long Beach! SERR dere burde dra dit. beste stedet noen gang. jeg angrer ihvertfall ikke et sekund på at jeg dro dit!!

    35. Jeg vil ikke anbefale å dra med EF! 3 av mine venninner dro med det i fjor, og var utrolig missfornøyde alle sammen! Denne organisasjonen er ikke den beste, så hvis jeg var dere ville jeg sett på andre før jeg bestemte meg ! 🙂

    36. Jeg dro med STS, og syntes det var helt toppers! 🙂 Hørst at EF er mye strengere når det kommer til drikking o.l og patrulierer rundt i byen, noe vi også så når vi var ute 🙂 Nå er det jo forsåvidt ikke lov til å drikke etc. med noen av resisebyråene, men jeg var iaf veeeldig fornøyd med STS når jeg dro, da EF var oooveralt, og hadde sin egen “språkskole” i byen, vi i STS fikk lov til å gå på skole med lokabefolkningen (tror ikke dette gjelder på Malta), så det er jo litt kult om du drar til USA. 🙂

    37. Jeg var på Malta i sommer i 3 uker med EF. En helt utrolig opplevelse. Varme, herlige folk, dansing, musikk, ALT! Anbefales på det sterkeste å dra 😉

    38. Hei 🙂
      Jeg var i California nå i sommer! For en oppleelse, må være noe av det beste jeg har vært med på. Var både i LA, Las Vegas og San Fransisco. Har du sjangsen så dra, du kommer ikke til å angre 🙂
      Skal selv på reunion i helga. Gleder meg til å se igjen alle de herlige folka jeg møtte!
      Bare å ta kontakt hvis det er noe du lurer på 🙂

    39. Reis til USA! Skal selv dit til sommeren, og ligge på en campus på Long beach! Hadde vært kjempekult om dere også reiste dit:))

    40. Har vært på språkreise, til Brighton. PERFEKT SOMMER!! men husk at det er aldersgrenser man ikke må overstige, vet ikke hvor gamle dere er til neste sommer, men jeg tror 18? 🙂
      Men GJØR DET, totalt verdt det :DDD jeg reiste med Ef, og suuperfornøyd

    41. Skriver det samme som jeg skrev til Therese.
      Jeg var på språkreise i Malta i 2009, kunne jeg spolt tilbake
      og gjort det om igjen, hadde jeg gjort det 1000 ganger! Det er det kuleste
      jeg noen gang har gjort!
      Jeg var der i 3 uker, altså to uker med skole (for å bli bedre i engelsk) og 1 uke “fri”
      med masse kjekke aktiviteter som du kan velge når du velger reisepakke.
      du kan også velge om du vil reise med bare norske, eller personer fra forskjellige land.
      Selv om alkohol ikke var lov, så angrer jeg ikke et sekund!
      St. Julians i Malta er det beste valget jeg noen gang har tatt!

    42. Jeg var i Malta denne sommeren og jeg skal på reunion 24 september!!! Anbefaler Malta, men det er jo veeeldig mye å velge mellom!!:D sees kansje:P

    43. Du burde reise til Malta! det er kjempefint der, veninna mi var på språkreise der i sommer og hun var kjempefornøyd 🙂

    44. Om dere vil oppleve noe helt nytt, sole dere hver eneste dag og feste med herlige folk anbefaler jeg å dra til Malta, St. Julians! Jeg har selv vært der og sitter igjen med en opplevelse for livet. Anbefaler også å reise med EF, spesielt om du skal til Malta. De har egen beach club, disco og du får rabatter overalt!

    45. Jeg var på språkreise i år med EF og er kjempefornøyd ! neste år skal jeg til California på språkreise, har hørt masse posetivt om språkreise dit hvertfall 😀

    46. Jeg reiste på språkreise med EF i 2007 til California. Var en helt fantastisk tur! Anbefaler alle å reise på språkreise! Opplever sinnsykt mye og får masse nye venner! REIS!

    47. Jeg var på språkreise denne sommeren med EF. FANTASTISK!! Anbefaler det sterkt! Jeg var i St. Julians, Malta. Var veldig bra der og jeg er kjempefornøyd. ; )

    48. Malta sant julians anbelfales på det sterkeste for folk som elsker fest! va der i år, kongerått! 😀

    49. Jeg var på språkreise i California i år! og det er noe av det beste jeg har opplevd. anbefaler virkelig å dra til California! 🙂

    50. Jeg var på språkreise med min bestevennine Rikke Harboe(har blogg, rikkiii.blogg.no). Vi var i st.julians i Malta med EF språkreiser. Det er nok det beste jeg har opplevd, og samtidig med min bestevennine. Jeg annbefaler det sterkt. Bare å spørre oss på reunion, selvom det er mange som kommer til å være der… begge har brunt hår:) Hehe. Håper dere velger å dra på språkreise, det er sååå verdt det!! 🙂

    51. Søskenbarne mitt skal på språkreise neste sommer .
      til Sunny beach elns !
      ho sa til meg at dere kansje skulle dra , å hun håpet det , hadde vært kjempe kult da ( :

    52. ANBEFALES VIRKELIG!! Var selv på språkreise til Brighton i 3 uker denne sommeren! Virkelig ett minne for livet! Selv vil jeg anbefale Brighton, en fantastisk by med fantastiske muligheter og fantastiske mennesker!! 😀 Og ikke for å nevne, alle engelskmenn er så hyggelige og høffelige!!

    53. Jeg var på språkreise i sommer, i malta, hadde det helt supert! skal også på reunion party til helga! 😀

    54. Vi skal til california, long beach med EF den 27 juni 🙂 Skrev en kommentar på bloggen til Therese om hvordan ef er osv til nå, vi bestilte for 2 måneder siden! Anbefaler California hvis dere skal med ef i og med at de fleste som drar andre plasser med de er veldig misfornøyde .. Kos dere på reunion partyet! Heldige som har mulighet til å dra!
      Forresten så burde dere bestille så fort som mulig hvis dere tenker på campus til long beach (der voe var, altså i california) fordi plassene forsvinner sykt fort og i oktober kan det allerede være fullt!

    55. jeg var på språkreise i sommer til Malta <3 det var kjempe gøy og anbefaler det!!! 😀 jeg skal på reunion til helgen 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg