Slappe-av-dag idag

God morgen, superstars! 

I det siste etter skoletid har det vært mye jobb, sosiale sammenkomster med venner og farting både hit og dit fra morgen til kveld. Og helgene har gått til litt jobbing og alt for mye festing. Fremover skal det bli mindre festing – for å være utslitt etter helga for så begynne en ny skoleuke er ikke digg. Har så vidt vært hjemme og spist middag de siste ukene, og da er det virkelig noe galt. Middag er jo dagens høydepunkt! Ei pølse eller to på Narvesen kan ikke erstatte middagen hjemme.

Så idag skal jeg bare være hjemme og ikke gjøre noe som helst! Skal faktisk ha litt kvalitetstid med senga mi med PC-en godt plantet i fanget. Litt skolearbeid må jeg også få gjort! Og ikke minst må jeg svare på spørsmålsrunden og mails! Jeg går faktisk glipp av utrolig mange fine tilbud KUN fordi jeg er lat med å svare på mail! Så beklager til dere blogglesere som ikke har fått svar hos meg på mail! Men dere, hvis det er mindre viktige ting dere lurer på som “hvordan hårkur bruker du?”, så hadde jeg satt mer pris på om dere skreiv det til meg på fanpagen min på Facebook i stedet for å fylle mailboksen min. Jeg svarer alle på fanpagen min!


Jakke/Shorts/topp Bik Bok


Ha en fin dag alle sammen ♥ Mer alenetid = mer blogging = glade lesere ♥

– Flere som må lære seg å slappe mer av? 

31 kommentarer

Siste innlegg