Litt innkjøp og slikt

Heihei!

Sitter nå og ser på spørsmålene fra spørsmålsrunden. H-e-r-r-e-g-u-d så mange spørsmål! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Ser at det blant annet er utrolig mange hår-spørsmål, så tenkte å svare på alle de først og fremst, i et eget innlegg. Høres det bra ut? Har svart på sånn ca alle sammen tidligere, så NÅ håper jeg alle får alt med seg. 

Meg akkurat nå:


Blir å svare på hår-spørsmålene skriftlig, for tror ikke jeg gidder sminke meg for en videoblogg idag. 

Har dere merket at jeg har shoppet mindre i det siste? Har ikke vært så mange innkjøp-innlegg på bloggen. Men her om dagen følte jeg en trang for å dra kortet, og det resulterte i dette:


Vero Moda


Vero Moda. En helt enkel, svar shorts, men sitter utrolig fint på! Det er denne jeg har på meg i dette innlegget.


Bik Bok


Bik Bok.

35 kommentarer

Siste innlegg