Daily Chit Chat

Afternoon bloggers! Jeg elsker søndager. De er alltid så fredelige. Det er en dag hvor man kan skyve alle tankene til side og bare slappe helt av, strekke på tærne, la det svinge la det rock and roll, ikke sant! Du skjønner hva jeg mener. – Helt til du kommer på at det bare en noen timer igjen til du må slite stumpen opp tidlig igjen og tilbake på skolebenken. “Da jeg bestemte meg for å hate søndager”. Dadadadammm!

Mine yndlingsdager er onsdag fordi da er vi halvveis i uka og fredagen blir mindre fjern. Pluss det kan jo kanskje skje noe spennende på en onsdag (tviler). Deretter torsdag fordi det kun er en dag igjen til fredag=helg!! Beste dagen er selvsagt fredag fordi det er endelig helg og den er akkurat begynt. Liker lørdager også, men den er samtidig så nær søndag! Haha. Men så kom jeg på at “i helger så må du jobbe”. “Da jeg bestemte meg for å hate helg… også”. Haha, herregud jeg er random.

Denne genseren kjøpte jeg for bare noen dager siden på Carlings. Tror bare den kostet 149,- eller noe på salg. Kjempefin!


Her sitter jeg og prøver å få kameraet til Tuva å funke. Skjønner meg ikke så mye på det der egentlig. Hva skjedde med de gode gamle engangskameraene liksom.

Er dere like spent som meg på bloggvideoen eller vidoebloggen eller hva det heter igjen? Excitiiing! Kjenner jeg blir nervøs.

32 kommentarer

Siste innlegg