Innkjøp fra forrige uke

Hei jenter!

Skulle bare ta en “liten” powernap etter byturen, jeg! Endte med hele 4 timer, så da blir det vel nok en sen kveld.. I kveld blir det avslapping med taco sammen med Therese, blir deilig! 

Mange ble sjokkerte da jeg skrev at jeg bor i fosterfamilie. Trodde alle hadde fått det med seg – hehe!? Har skrevet litt om det før, så for dere som ikke visste noe om det, kan lese dette innlegget. Har til og med fått mail/facebookmelding fra flere av dere som har takket meg for å være så åpen om livssituasjonen min, og sagt at det har vært for stor hjelp for de at en “stor blogger” også er fosterbarn, slik som de selv – og jeg synes det er utrolig bra at jeg kan hjelpe andre med og på en møte føle seg mer “normal” selv om man bor i fosterfamilie. Tror de det gjelder skjønner hva jeg mener ♥

Over til noe mer overfladisk! Har jo shoppet EN DEL i det siste. Tok jo helt av på Bik Bok igår, og i forrige uke shoppet jeg også noen fine plagg. Siden jeg henger litt på etterskudd med å vise dere innkjøpene mine, tenkte jeg å vise det jeg kjøpte i forrige uke først!


Lindex


Lindex


B-young – mange som lurte på hvor denne toppen var fra da jeg postet bilder av den på meg tidligere, og det skjønner jeg godt, for den er kjempefin! Litt dyr da, kostet 499 kr! Bildet lyver litt, for den er enda finere i virkeligheten!


Calings


Lindex. Haha, skjer med armen min idag? Holde seg i håret er så standard meg! Tror jeg er modell liksom!

Men nå skal jeg springe bort til Therese å lage taco! Elsker at vi er naboer og bestevenninner, spesielt når hun har mat til meg! Vi skal være flinke å ta noen bilder sammen, mange av dere som etterlyser det 🙂

– Hva synes dere om innkjøpene? 

47 kommentarer

Siste innlegg