Ligger bare her

God kveld!

Føler jeg er i dvalemodus eller noe. Idag har jeg kommet på hvorfor jeg har vært lite hjemme den siste tiden. Sorry at jeg nevner det “hele tiden”, men å ikke ha sitt eget rom (med alle tingene sine) er som å ha et bankkort med masse penger, men man vet ikke hva koden er! Sånn føler jeg det, på en måte! Har liksom ingen plass å gjøre av meg, eller tingene mine! Kan ikke bare gå ned i skapet mitt om morgenen å plukke ut akkurat det jeg har lyst å ha på meg akkurat den dagen. Luksusproblem, jeg vet, men herregud så frustrerende det er!

Så sånn her har jeg ligget i hele dag:

Har i flere timer vurdert om jeg skulle lage meg brownies eller dra på SATS. Siden jeg ikke har brownies, ble det SATS. Men så var det ingen som ville bli med meg, men superpositive meg tenkte bare “jaja, får putte musikk i ørene å dra alene”, men så fant jeg ikke ørepluggene mine.. Så nå ligger jeg bare her.


Har til og med tatt på meg treningsklærne!


Men joda. Har helt glemt av Fristet, så har noen episoder til gode. Skal se de, så tror jeg faktisk at jeg hopper i seng! Kan for så vidt først vise dere hvordan jeg laster ned musikk? Hejdå!

36 kommentarer

Siste innlegg