Photoshoot på skoledoen

Helluuu!

Tidenes mest slitsomme dag på skolen, må jeg si! Kontaktlæreren vår er sykemeldt, så har vi ikke fått vikar i noen av timene idag. Ganske så irriterende med tanke på at vi kunne holdt oss hjemme, men har vært en chill og koselig dag, da. 

Haha, det er så typisk meg og Karen! Vi har vært inne på skoledoen i nesten to timer og tatt bilder og sunget for full hals! Justin Bieber blant annet, så klart ♥ Marianne – som er driiiitflink til å synge kom å joinet – og jeg filmet, så kanskje jeg legger ut noe. Må bare høre på videoene først om de er kvalifisert til å offentliggjøres. 


Karen insisterte på at jeg skulle ha midtskille – noe jeg faktisk aldri har gått med før. Men jeg likte det, tror jeg!

Men nå skal jeg klappe igjen PC-en og komme meg hjem. Er vel lov å dra fra skolen når læreren er 55 min forsinket?? 

– Hva synes dere om bildene? 

88 kommentarer

Siste innlegg