Dagens antrekk K&T

Heihei!

Etter middag og litt avslapping er jeg klar for SATS! Idag blir det styrke på biceps, mage og rygg, tenker jeg. Og litt løping på mølla! Er ikke så motivert til å trene idag, men kan ikke begynne og sluntre unna nå som jeg er kommet inn i ei så bra rutine. Skal man ha en killer body må man trene (nei, en slank kropp uten muskler er ikke en killer body i mine øyne)!

Dere har jo egentlig allerede sett dagens antrekk på bildene fra tidligere idag, men jeg skrev ikke hvor de var fra (selv om det ikke kommer som et sjokk for noen hvor de er fra.. Nesten ikke vits i å spørre). Så her får dere noen flere bilder fra vår lille “photoshoot”.

Karen går ofte fint kledd, så egentlig er jeg ganske irritert over at hun ikke kommer seg i gang med bloggingen igjen. Antrekket hun hadde på seg i dag var jo nok så mainstream, men ofte går hun i veldig spesielle klær som ingen andre tørr å gå i, i hvert fall her i Tromsø. 


Skjorte/Bukse/Smykke Bik Bok Sko – DinSko

Venter alltid med det beste til slutt, nemlig meg selv:


Topp/Shorts Bik Bok Sko – DinSko


Bik Bok-jentene hehe..

Snakkes når vi snakkes (aldri)!

63 kommentarer

Siste innlegg