Akkurat nå..

♥ Skriver jeg dette innlegget (hehe, serr?)

♥ Våknet nesten nettopp av at fosterfaren bygger rekkverk på verandaen, rett utenfor “rommet mitt”. Koselig!

God morgen, bloggen!

♥ Leser jeg bloggen til Ida Wulff. Norges flinkeste blogger til å ordlegge seg! Hun kan få et “kjedelig hverdagsinnlegg” til å virke spennende og innholdsrikt, selv om hun kun har sittet inne på et kontor en hel dag. Dere skjønner hva jeg mener, dere som leser bloggen hennes? 

♥ Har jobb i kveld fra halv 7 til halv 12, men lurer svært på hva kvelden/natten bringer videre!

 ♥ Fest eller edruhelg? Nei, tror faktisk det blir nok en rolig (og kjedelig) kveld på meg!

♥ Har endelig fått trafikalt grunnkurs-beviset mitt ♥ Så nå fremover er veiene i Tromsø dødsfarlige! Hehe, not! Tror jeg er flink til å kjøre bil. Har aldri gjort det før, men bare føler det på meg! 

♥ Nå har det gått akkurat ei uke siden de sa at de skulle flytte hjem om ei uke, de som bor på rommet mitt. Så litt spent på om jeg får rommet mitt tilbake idag, men har lært meg å ikke ta gleden på forskudd!  

♥ Har glemt både snusen og bankkortet hos en kompis, så føler meg litt som en fattig narkoman som ikke har fått sin daglige dose. Savner mest snusen akkurat nå, men hadde jeg hatt bankkort kunne jeg bare kjøpt meg ny snus. Snus er lykke på boks! Nok et bevis på at man kan bli lykkelig av penger. 

♥ Er skikkelig sulten! Men nudler frister ikke og brødskive er jeg lei av! What to eat?

 ♥ Har ikke flere tanker i hodet, så da snakkes vi når vi snakkes!

43 kommentarer

Siste innlegg