Dårlig med kommentarer buhu :(

Hei snupps!

Nå ligger jeg under dyna med hårkur i håret og klar for å klappe sammen både PC-en og øynene. Har vært en stressende dag på jobb, så ble dårlig med datatid (når det er rolig pleier vi/jeg å chille med PC, hehe). Hadde tenkt til å forhåndsskrive et innlegg, men bloggmotivasjonen var litt borte idag. Jeg vet jo at dere er der, men dere er blitt så sykt dårlige på å kommentere?! Tilbakemelding, det er det som gjør det morsomt å blogge masse, så skal vi gjøre en deal? Jeg blir enda flinkere til å oppdatere, så blir dere flinkere til å kommentere? Jeg liker ikke å “be” dere om og kommentere, men nå trenger dere et lite spark i ræva fra meii ♥

I morgen skal jeg vise dere hvordan jeg fikser øyenbrynene mine, mange som lurer på det. Bloggeeees ♥

Btw, sangen på videoen under heter Radio med Alesha Dixon! 

82 kommentarer

Siste innlegg