Love at first sight

 

Heihei!! Har først og fremst et spørsmål til dere som dere måå svare på. Synes dere at jeg skal gjøre bloggen bredere, sånn at bildene blir større og teksten blir mer avlang? Sånn som “alle” andre har, altså. 

Utenom forsovelsen, har dagen min vært såå fiiin! God middag, innkjøp av verdens fineste støvler og trening deretter, er faktisk oppskriften på en fin dag! Kjøpte like støvler til Enid i julegave (fostermoren min), og hun ble såå glad!! Måtte jo spørre henne om hvilken farge hun ville ha, så nå vet hun hva hun får hos meg i år. Hver gang hun har hatt muligheten har hun stjålet de svarte Hunter-støvlene mine, så jeg visste at hun ønsket seg sine egne. Hehe, kjøpte faktisk samme fargen til henne, og hun elsket de! I grunn litt kjedelig at det kun er èn størrelse som skiller oss, for det var litt kjedelig å kjøpe to helt like støvler i 37 og 38. Men men, vet i allefall om noen som gleder til jul!

HAHAHA! Jeg, Catarina og Mariell tok heeelt av! Vi synes det var så hysterisk morsomt at vi hadde gjort et så bra kupp, vi alle var så sinnsykt lykkelige!

Noen bilder av skjønnhetene:


ELSKER fargen ♥ Var så utrolig heldig med at de hadde størrelsen min, er jo alltid sånn at de minste størrelsene går først, noe som er helt ubeskrivelig irriterende for sånne skoelskere som meg. Måtte som sagt kjempe med både muskler og klør. Så verdt det!


– Hva synes dere om fargen?? 

Hadde visst lagt litt for mange bloggplaner i dag, så velger å utsette konkurransen og videoen til i morgen, det går vel braa. Har forresten noe sinnsykt spennende å se frem til i morgen (for èn gangs skyld skjer det noe spennende i hverdagen), forteller imorgen ♥ Natta!

 

63 kommentarer

Siste innlegg