Virus på facebook

Aah, elsker når broren min kommer hjem og ødelegger nettet i huset ♥♥♥ Dritungen! Høydepunket på dagen er når han er borte eller når han er lagt seg, DA har jeg ordentlig nett. Men problemet er bare det at han er begynt å legge seg skikkelig sent.. Og det gjør jo bare at jeg legger meg ENDA senere. Ikke bra.

Men uansett, det er ikke det problemet jeg trenger hjelp til. Internettproblemene mine blir ikke akkuat noe bedre av at jeg har fått VIRUS på facebook!!! Som gjør at nettet går ENDA tregere når jeg er inne på facebook. Og facebook må jeg jo være på, er jo det som er hele vitsen med internett.. Trodde jeg hadde lært at man ikke skal gå inn på sånne rare ting folk sender.. 

Popper opp masse forskjellig reklame på sidene..

Og mellom statusoppdateringer osv.. 

(Ingen vits i å legge meg til som venn, godtar ikke blogglesere. Sorry! Det er det jeg har fanpagen min til) 

Noen som har opplevd samme?? Hva faen skal jeg gjøre liksom.. Må jeg lage meg ny profil?? Omg.. KRISE! (overdriver ikke, dette er krise..)



EDIT: TUSEN TAKK SIGNE!!! Det funket, all reklamen er borte og det funker som normalt igjen ♥ Hvorfor spurte jeg ikke om hjelp tidligere? Dette har irritert meg i flere uker.. 

Iallefall, til dere som har samme problemet:

Hvis du bruker google chrome så gjør du følgende (det gjorde jeg og det funket)

1. Åpner en ny fane og trykker på programmer nederst

2. Så går du på google chrome web store

3. Så søker du på “adblock”

4. Så trykker du legg til i chrome

5. Og nå har du ikke lenger annonser på noen sider på nettet!

60 kommentarer

Siste innlegg