Ugly bitch

God kveld puser!

Ikke dumt å ha en stor blogg med masse smarte lesere når man har dataproblemer, eller problemer generelt. It made my day! Og tydeligvis veldig mange andre sin også!! Godt at flere fant hjelp i forrige innlegg! Har irritert meg over pc-en min veldig lenge, men nå er den endelig oppe og går som normalt. GLEDE!! Fikk til det med statistikken også, måtte bare restarte pc-en. 

Elsker de siste timene av døgnet som jeg alltid bruker foran pc-en, i verdens beste seng.  ♥ facebook, blogg, musikk, kveldsmat, snus osv ♥ Skal skrive et innlegg klart til dere i morgen, som selvfølgelig handler om hår. Dere spør faktisk så sykt mye om håret mitt osv at jeg blir gal.. Tror nesten jeg må lage en egen kategori for hår. Til dere som spør om hår hele tiden; dere følger dårlig med asss! Skriver hele tiden om hår. HÅRHÅRHÅR!

Neida, men et tips! Om det er noe dere lurer på går det alltids an å google det før dere spør (ikke at dere skal være redde for og spørre altså, men enkelte ting er veldig enkle å finne ut av selv). Om dere lurer på noe om fosterforeldre kan dere søke f. eks “tuvaw.blogg.no fosterforeldre”, så kommer det opp masse. 


Kosetid i senga ♥ Kjedelig å sove alene i ei dobbeltseng? Neehh, rotet mitt har reservert sideplassen. 


Fake a smile ugly bitch


God natt!

37 kommentarer

Siste innlegg