Nye “UGGSSS”

Hehe okei, disse skoene kommer ikke til å vare lenge, for kvaliteten er helt dritt, men de var så suuupercute! Kjøpte de på DinSko. Egentlig er det barnesko, men de har skoene helt opp til størrelse 38. De er kjempestore i størrelsen, mine er i 35, og enda er de faktisk litt store. Bruker egentlig 36. Kostet bare 199 kroner. Salg, love it! Typisk meg å kjøpe “dritt” som er på salg.. 


Som dere kanskje ser er de veldig tynne, må bruke tjukke sokker i de hvis jeg ikke vil ha frostskader. 

Dere får ikke sett det beste jeg kjøpte, for kameraet streika, viser i morgen (eller en annen dag. skal slutte og si “i morgen” eller “senere”). Ser dere forresten at Katrinepusi har fikset litt på fargene på designet? Kan hende dere ikke ser det, men ble i allefall mye bedre. Gleder meg til å få et helt NYTT design ♥

 – Cute?

61 kommentarer

Siste innlegg