Tantekos

Ågud, forstår fortsatt minimalt av denne Macen! Tar kjempelang tid å blogge, i og med at jeg redigering av bilder tar myemye lengre tid. Alt er HELT annerledes. Må bare google og youtube litt, men synd jeg forstår sånn.. 1/10 av det som blir sagt.. Engelsk-ferdighetene mine er på nivå med en 3. klassing. Ganske nice at pcen min veier mindre enn kameraet, haha!

I går var jeg som sagt og besøkte broren min, svigersøster og min lille tantunge, Lucas ♥ Snart blir lille tassen 1 år, tiden går virkelig fort! Skikkelig duracellkanin han der, ikke mye tantekos å få, hehe. Men tantekos skal det bli nok av gjennom årene, så det er ingen grunn til bekrymring. 


Var så heldig å få legge ut bilder av han på bloggen denne gang :) SKJØNNINGEN MIN!


Lucas på vei i kjøkkenskuffa for å hente “leketøy”.. 


Espen aká Pappa gir “strengeblikket”. Espen er min biologiske halvbror, vi har samme mamma. 


Verdens fineste lille gull ♥


Et bilde av meg og Jordild fra dåpen til Lucas, som jeg fant i et fotoalbum. Måtte ta bilde av bilde, synes det var så fint!

– Er du tante/onkel? 

57 kommentarer

Siste innlegg