Ukens spørsmål

Visste foreldrene til de du og Therese satt barnevakt for at dere drakk? Og ble dere oppdaget?
– Haha, vi satt barnevakt for småsøskene til Therese. Så nei, moren visste ikke det. Og nei, vi ble ikke oppdaget, før nå kanskje? Haha. 

Tidligere sa du at du skulle komme deg ned i spagaten, har du klart det?
– Skal vise resultat i løpet av uken..

Kjenner du ikke Renate Henriksen?
– Joo, litt! :) Hun er jo en av bestevennene til Therese.

Har du gått på noen sport tidligere?
– Ja! Begynte på ballett som 4-åring, begynte på turn når jeg var 6 helt frem til jeg var 12, så begynte jeg på fotball i en periode. Nå trener jeg bare på SATS. Turn er liksom sporten i mitt ♥  

Kan du legge ut bilder av deg i fjortistiden din?
– Macen er jo helt ny, så har ingen bilder her og nå. Gidder ikke slå på skolepcen akkurat nåå, lager heller et eget innlegg senere med flere bilder.

Men her er i allefall 2 bilder som jeg bare googlet, siden jeg har lagt de ut før:


Sommeren til 9. klasse. 


Kunne du ønske du bodde et annet sted?
– JA! Men vet ikke hvor. Trives utrolig godt i Tromsø også, men vil å oppleve verden (ut av Norge altså).

Når blir du 18?
– 29. apriiiil!

Din første header?
– Haha, ja her har dere min første:

Og mine andre:
Image and video hosting by TinyPic
Husker jeg var sykt fornøyd med denne!

Kan du vise hvordan du tar løsvipper på? Hadde også satt pris på om du kunne laget en video med hvordan du fikser øyenbrynene dine!

Øyensminke/løsvipper. Løsvippene er herfra

Hvordan jeg fikser brynene.

Er du og Karen helsøsken?
– Ja ffs 0.o

Hvilket kamera har du?
– Canon 600D – love it!

Er du ofte ute og fester?
– Sier aldri nei til en fest! – om det ikke kommer noe annet i veien ofc. 

Lurer på om du og søskenene dine bor sammen eller i forskjellig fosterhjem?
– Karen og Raade bor sammen i egen leilighet her i Tromsø, Jordild bor i Harstad og jeg bor i fosterhjem.

Hvilke gutter tiltrekker deg?
– De jeg ikke kan få. True story! Eller, er egentlig ingen jeg vil ha, holder meg unna sånt. Men for å gi et bedre svar: Tiltrekkes av mørke gutter med muskler. Muskler er faktisk min store svakhet (må ikke være kjempemye, men bare man ser at han er i god form)! Gutten må være sporty, vil ikke ha en som kun sitter inne og gamer med fotene på bordet, grandisen i den ene hånden og ølen i den andre. Han må ha masse selvironi, være skikkelig mannemann – men samtidig like å se bra ut, sjarm, like å være sosial + mye mer. Feit pengebok er selvfølgelig det aller viktigste!

Shopper du mye?
– Alt for mye til tider, men finner aldri noe å ha på meg for det om.. Kunne godt ha shoppet enda mer, men av og til slår fornuften inn hos meg også. Har en periode nå hvor jeg prøver å ikke bruke så mye penger, har funket i noen dager da HAHA! 

Når du er på fest, blir du full og gjør dumme ting?
– Jeg er aldri den som ligger over doskåla og spyr på vorset, men i særdeles godt humør blir jeg alltid. Alle har gjort dumme ting, men jeg er absolutt ikke den som pleier å gjøre dumme ting i fylla. 

Synes du at du viser deg selv annerledes på bloggen enn i virkeligheten?
– Altsååå… Nei, det føler jeg ikke at jeg gjør. Tror mine venner kjenner meg godt igjen, gjennom bloggen. Jeg er litt sånn chill person, tar ikke meg selv så veldig høytidelig, elsker å pynte meg og være skikkelig jålete til fest, men ellers er jeg veldig glad i å gå uten sminke, driter i hva andre mener om meg, ikke bare slemme blogglesere men personer i virkeligheten også, sier rett ut hva jeg mener, har aldri problemer med å si ifra hvis jeg mener noe er feil, veldig utadvent, kan ta kontakt med fremmede mennesker uten og synes det er kleint og ellers er jeg bare helt super ;) Haha, neida.. Joda.

– Hva lurer du på til neste gang?

61 kommentarer

Siste innlegg