Årets valentines-date

Heiii jenter!

Jeg har faktisk utnyttet denne “klisjé-dagen”. Kom ganske nettopp hjem fra tidenes deiiit ;) Etter at jeg fortalte på bloggen tidligere i dag at jeg var fri for kvelden, strømmet det inn med invitasjoner til både det ene og det andre.. (alt fra middag og kino til erotisk sex). Men i allefall, jeg var ikke helt deeer i dag, så jeg valgte å heller dra og spise god mat med to venninner, Ida og Charlotte. Ida skal jeg til Oslo med til helga (og Mariell), og Charlotte vurderer å bli med, wiihihi! Daten vår var kjempekoselig, og maten var.. DØDSGOD! Biff til middag og oreokake til dessert, mmm ♥ 


HAHA, ferdigspist her ja. Jeg bare KASTET meg over maten, var sulten!!


Første og ikke siste gang jeg spiser der.


GAL :):):)


Valentinkyss fra meg til dere ♥


Tok på meg hjertetoppen for denne fine anledningen!

Årets date var absolutt ikke noe å klage over, men til neste år håper jeg det er en kjekkas (kjæreste kanskje?) som sitter på andre siden av bordet ;)  Hvordan har deres kveld vært?

23 kommentarer

Siste innlegg