Frieri

God morgen dere! Gårdagen var det jeg vil kalle perfekt, jeg fikk endelig møte mitt store forbilde, Ida Wulff ♥ Jeg sovnet faktisk i armene hennes mens jeg prøvde å forklare henne hvor mye jeg elsker henne.. Men når jeg våknet var hun borte.. Tenkte bare “Er jeg virkelig så usjarmerende?”.

Vi var først ute og spiste før hele gjengen dro på hotellet og hadde det moro :) Sykt morsomt å møte alle “toppbloggærne” som man har lest så mye om, føles liksom som at vi kjenner hverandre fra før av, så det var kjempegøy å endelig få møte de i virkeligheten. Jeg har jo faktisk bare møtt Therese (selvfølgelig), Kristina Andersen og Lars Tangen (de er ikke her) tidligere.


Annais, Karoline (venninna til Anna), Andrea og Axel.


Caroline Maria fine pia.


Hei 😉


Jeg og Therese er sammen, shitt ass :O


Her er jeg midt i frieriet mitt til Ida.


Vi er så pene.

Nå skal jeg hoppe i dusjen, vi skal ha photoshoot om alt for kort tid. Gruer meg, tro det eller ei, jeg HATER å stå foran kameraet på den måten. Snakkes snupper!

55 kommentarer

Siste innlegg