God morgen og sånn

God morgen snups! I går var vi alle veldig slitne etter en lang dag med photoshoot, så vi under 18 chillet bare på hotellrommet sammen før vi tok ganske tidlig kveld. Veldig koselig, alle er veldig lette og koselige å omgås med! Tror jeg skal være glad for at det ikke ble noe partyparty, da hadde det vel blitt nok en dag med konstant hodepine, jeg blir alltid så utrolig dårlig. Spesielt med tanke på at 18-årsdagen til mi kjære Mariell skal feires i dag, da blir det bursdagsmiddag i Oslo ♥ Før vi tar flyet hjem i kveld klokken 21.30. Blir trist å dra fra gjengen, men vi møtes nok ganske snart igjen. I ♥ bloggteamet!

Skal lage et skikkelig bursdagsinnlegg til Mariell når jeg kommer hjem til skolepcen min hvor alle bildene av oss ligger :)

Jeg har allerede vært nede og spist frokost, alene. Alle andre ligger fremdeles og snorker.


Livet hadde vært mye mer verdt å leve om man fikk servert slik frokost hver dag.

Jeg og Anna skulle ta bilde da, men så filmet vi. Men så lagde vi en “videoblogg” etter det da, men DEN tror jeg faktisk ikke jeg får lov å legge ut, haha :) Vi er så kule og drøye as!

Skal forhåndsskrive innlegg med innkjøpene jeg gjorde på fredag, så poster det i løpet av dagen :) Åå, vil ikke hjem til den kjedelige hverdagen med skole og en HAU med lekser/innleveringer denne uken :(

22 kommentarer

Siste innlegg