Svarer ingen enda

At nettet er helt fucked gjør bare at leggetiden blir utsatt, MÅ jo få min daglige dose med facebook osvosv selv om det nesten er det eneste jeg har brukt tiden på i dag haha! Skal bare få ryddet litt på rommet, så legge meg. Forhåpentligvis kort dag på skolen i morgen. Skole er så unødvendig for tiden!!

Får inn masse spørsmål om silikon over alt på kommentarer, mail, facebook osv. Jeg svarer ikke noen – enda. Jeg vil vente med å svare på spørsmål før jeg brystene har fått “healet” en stund, slik at jeg kan gi dere et ordentlig svar. Er jo fortsatt i groprosessen, noe jeg vil være lenge framover, så mye som kan forandre seg i mellomtiden. Og angående bh og bikini; Jeg bruker ikke vanlig bh for dere som stusset over det, må gå med sportsbh i minst 2 uker til (dag og natt). Bikini bruker jeg bare de få timene jeg er ute blant folk og soler meg, passer på at stoffet dekker arrene, og tar på meg sportsbhen med èn gang etter. Så dere trenger ikke bekymre dere :) Så nok om det! Tenkte bare å bekrefte ryktene ved å avsløre det, for har gått litt ville rykter!


Random pics

Så med andre ord; Ingen vits i å stille spørsmål om silikon, foreløpig 🙂

29 kommentarer
    1. jeg vil også ta, men det er bare for å stramme opp, for jeg syns jeg har store nok fra før, haha 🙂

    2. Heisann Tuva!
      Forstår deg veldig godt at du ikke har lyst til å motta spørsmål ang silikonen osv nå når du nærmest kommer rett fra operasjonsbordet. I tillegg har du jo heller ikke engang fått erfart hvordan de nye brystene er og alt i sammen! Syns du har en fantastisk blogg uansett, som jeg daglig er innom og elsker å lese! Stå på Tuva!
      Lurer bare på hvilken størrelse du kjøpte bh ene fra Cubus i?
      Stor klem fra Mia!

    3. Hei, så bra du er fornøyd:) Selvom dette dreier seg om operajonen sin antar jeg du har svaret; Hvor lenge må du ha “bandasje/plaser/aner ikke hva man kaller det” ? 🙂

    4. åå ble sikkert kjempefint!! gleder meg til å se bedre bilder! haha du e heeldig. hvorfor ikke gjøre seg fornøyd mens man er ung og kan liksom?

    5. Når du begynte å trene for fult, kordan øvelsa gjorde du for å få frem musklan på magen? Sprang du mye, eller va det bare styrke?

    6. Når du er klar for spørsmål, kunne du ha laget et eget blogginnlegg der vi kunne ha stilt spørsmål? 🙂

    7. Kunne du bare ha svart på om den svarte BH du har på deg på bildet under er sports BH, å hvis den er det hvor du har kjøpt den? Jeg skal ta silikon om ca 2 uker, å synes de sports BHene jeg finner er stygge. Men likte den du hadde på deg på bildet under. Siden jeg også tar silikon på sommeren, så kommer jeg nok til å gå en del med sports BH ute på stranden å sånne ting. Å da er det jo litt fint om sports BHen er litt fin 🙂
      Håper du kan svare på det, lurer egentlig ikke på noe annet enn det. Siden jeg har fått all svar av legen som skal operere meg og jeg vet hvor mye jeg skal legge inn 🙂

    8. åh, har du allerede tatt? det gikk fort! var ikke så lenge siden sist jeg var innom, haha
      må du huske å vise bilder da, vurder veldig og ta selv om 1 år når jeg selv blir atten 🙂

    9. Synes egentlig det er ganske tøft av deg å gjøre det! Blir jo mye snakk om plastiske operasjoner- å at du “driter” i det å gjør det som gjør det lykkelig støtter jeg fullt. Men serr kvinne, nå blir du jo faen mæ perfekt. Hater at jeg blir til et grønt sjalusi-dyr nå….men ja uff jaja

    10. skulle no bare si at æ har sett dæ i bukta, å i byen å sånt å at æ syns du ser utroli bra ut! haha når æ å vennan mine så dæ i bukta, må æ inrømme at vi stirra litt (heheheh) for å se om du hadde feika eller om d va ekte; å vi syns d så dritbra ut! så grattiis!

    11. Veronika Fredriksen : det koster ca 30 000 kr det kommer ann på hvor du tar det hen.. 😉 (om jeg ikke tar helt feil ?)

    12. Jeg ville egentlig vært i mot at en attenåring tok silikon i puppene, men jeg har nylig tatt en brystreduksjon (jeg er også atten år), og jeg må si jeg har forandret mening om silikonpupper etter det. Det er tross alt akkurat det samme. Om en person mener man har for store eller for små pupper kan det ødelegge selvtilliten til en jente så utrolig mye! Jeg er ekstremt fornøyd med mine nye pupper, og kan ikke vente til jeg får begynne å bruke vanlige bh’er og slippe å gå rundt med plaster 🙂
      Lykke til med groprosessen, og håper du blir fornøyd!!

    13. Anonym: Hei!

      Bildene i dette innlegget er tatt før operasjonen, så der har jeg på meg en vanlig bh. Sportsbhen jeg går med nå er helt vanlig vil jeg si.. Noen sportsbher er selvfølgelig finere enn andre, men sportsbh i seg selv er jo ikke kjempefeminint og “sexy”, hehe. Men er viktig å ha en som kan åpnes/lukkes enten foran eller bak 🙂

      Lykke til med inngrepet 🙂

    14. Ja og det er de som er minst fine som har den åpningen bak i ryggen! 😛 Hehe
      Tusen takk, gruer meg egentlig litt til narkosen og tiden etter (skal legge under muskel, har hørt at det er veldig vondt). Så jeg gleder meg bare til alt er over egentlig og jeg kan begynne å “nyte” de nye puppene mine. Hehe
      Takk for svar forresten 🙂

    15. Dere hallo? er det noen som i det hele tatt har peiling på noe ang silikon her? :O Dette er en tydelig løyn, se alle bilder, hva henne gjør så vet dere Tuva juger 😛 har 2 venniner som har tatt silikon og kunne ikke engang gå på 2-4 uker, ikke skole, trening eller på do.. Måtte få hjelp til alt og når vi sa ser alt tuva gjør så vet vel alle det er løyn 😀 haha… herregud.. hadde a tatt det hadde jenta liggi på sofan enda 😛

    16. Anja: Det er veldig forskjellig fra person til person hvordan de blir etter en operasjon, det gjelder alle slags operasjoner, folk reagerer forskjellig. Og det kan jo godt være Tuva også har vondt. Bare fordi hun viser seg i bikini betyr det ikke at hun ikke har vondt. En venninne av meg tok nettopp brystreduksjon og hun var bare litt øm, så det er som sagt forskjellig fra person til person. Så synes ikke du skal komme å si at det er løgn bare fordi to venninner av deg reagerte annerledes 😉

    17. litt dumt eller teit å si at du ikke skal svare noen på det, når du skreiv i forgje(?) innlegg at du hadde kjøpt nye bh-er til de nye puppene dine? og at du var veldig fornøyd med resultatet? haha så da er det vell ikke noe å lure på untatt at du har tatt det? hvor mye kosta det å ta silikon?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg