Lyver for å få flere lesere xD

Etter godt over 2 år som blogger har man blitt vant med mange usaklige, latterlige og slemme kommentarer. Ikke ofte jeg blir overrasket over noe som helst egentlig. Blant alle de tusener av mennskene som leser bloggen må det selvfølgelig være noen brødhoder som mangler noe vesentlig i topplokket. Men må innrømme at jeg blir litt sjokkert når noen faktisk påstår at jeg LYVER om at jeg har tatt silikon, for å få flere lesere?! Haha really? Tenk så flaut det hadde vært da, når masse kjente og bekjente leser bloggen min. Det hadde seriøst vært sosialt selvmord på høyeste nivå å lyve om noe sånt! “Du skjuler puppene fordi du lyver, du har ikke tatt silikon”. Kjære deg, hadde du fulgt litt med så er det fordi jeg går rundt med en usexy sportsbh 24/7, da er ikke tubetopp eller utringning et alternativ. Dust!

Vel vel, ANYWAYS xD 

Så det godt ut kanskje? Smakte bedre enn det ser ut som. Eller egentlig ikke, ble litt misslykket. Stekte den litt for lenge, og da er jo hele browniesfølelsen borte!

Stine kom innom, vi hadde store planer om å dra på SATS en tur – meeeen vi endte heller ikke opp med å lage brownies haha! Egentlig like greit for min del, kan jo faktisk ikke trene bein hver eneste dag. Sucks! Sorry for at jeg nevner det så ofte, men er utrolig kjedelig å være delvis “handicap”, vil jo treeeene skikkelig!

Haha, å bake i treningsklær tar seg jo bra ut..

Big boobs 0.o not

53 kommentarer
    1. Håper du skjønner at det ikke bare er hjernedøde idioter som leser bloggen din. Stå på tuva! håper du gir oss et lite innblikk i forandringen forresten 🙂

    2. Hahaha, jeg må nesten bare le av alle de som anklager folk for ting.
      De har ikke mye i skallen nei!
      Å du har veldig gode poeng, så jeg håper virkelig de folka skjønner det litt bedre nå.

    3. Hahah, så latterlig..
      Et lite spørsmål bare, har du tenkt på hvis du skal ha barn og har silikon i puppene? Må du ta ut noe da eller? Er jo ganske tidlig å bestemme seg som 18-åring da..

    4. Her er det tydelig at noen har et virkelig, virkelig stort problem med seg selv. Du er kjempe flink til og blogge Tuva, du har mye bra og og skrive om. Det er mange som ser opp til deg og det er en grunn til at du har havnet på topplisten på blogg.no og det er ikke fordi du lyver – langt i fra!!! Det er mange som elsker bloggen din og sikkert noen som misliker bloggen din også, men det er fordi de er sjalu. Stå på!! 🙂

    5. Du er så utrolig pen, Tuva! Elsker bloggen din, men er uheldigvis ikke så god til å kommentere. Alle som sier at du ligner på en mann eller sier at du juger, er bare så sykt sjalue! Ha en kjempe fin helg

    6. wow, så pen!
      men har du silikon på det siste bildet?
      hvor mye og når tok du? kan du ikke lage ett innlegg om det?:-D

    7. Heu lurte på om u kunne lage et innlegg om det? Såmn at du har før og etter bilde 🙂 digger bloggen din du er helt rå stå på <3

    8. haha, det er jo klart du har tatt silikon da! vi så jo det godt når du gikk i bikini! kjempe fint btw. men har du på deg bh på det ene bildet eller er det sportstopp med stropper?

    9. Når tok du silikon, hvor mye i hver pupp, under eller over muskelen og hvor mye kostet det?

    10. jeg kan helt ærlig si at i starten trodde jeg det bare var en spøk, men ikke fordi jeg synes det er teit å ta silikon eller noe. er helt enig i at det er G O D T å føle seg bra med seg selv, så har stoor forståelse for avgjørelsen din og håper du ble fornøyd<3 du er uansett kjempefin!
      men når jeg så plastrene(?) under bikinien på det ene bildet ditt, så forstod jeg at dette var seriøst, og jeg tok meg tid til å lese det du faktisk hadde skrevet, og forstod at dette var en viktig ting for deg. tror ikke at noen av de som trodde du bare kødda mente det noe vondt! jeg synes i alle fall det er helt greit så lenge det fortsatt ser naturlig ut og at du selv kan føle deg bedre! men kan du skrive et innlegg om hvor du gjorde det, hvordan du forberedte deg, hvem du tok kontakt med, hva det kostet, resultat etter at det har grodd osv.? 😀

    11. Syns det er sykt bra at du er så åpen om dette med silikon! Jeg vurderer selv å ta det, fyller snart 18, men er bare så redd for hva folk skal tenke og ikke mist hva foreldrene mine og familien min sier, de er så imot slikt 🙁

    12. Æ bare elske bloggen din, ikke bry dæ om de jævla idiotan som skriv sånt dem e bare sjalu!<3 Stå på ;*

    13. kan du fortelle i et innlegg om hvor du har tatt silikon, pris, om du hadde noen smerter etc. Vurderer det samme!

    14. jeg respekterer deg for at du tar silikon. det er ditt valg, ditt liv, og du bestemmer. synes du er modig som skriver om det på bloggen din 🙂

    15. Til du som lurer på det med silikon og det å gå barn, det er fult mulig det! Protesene blir lagt under melkekjertlene, de blir ikke rørt under operasjonen en gang. Så det går helt fint å amme. Går det ikke å amme med silikon, hadde det ikke gått uten heller!
      Men så kan det skje forskjellige ting med protesen under et svangerskap eller amming. Både kapsling og hvis man har tatt dråpe form, kan de snu seg. Dette kan skje med runde å, men det synes ikke. Protesene kan snu seg uansett, så derfor er det mange som ikke tar dråpe form.
      Når det kommer til en annen ting, så kan det hende at Tuva ikke skal ha barn før om 10 år. Å innen den tid kan det hende at hun må ha tatt ut protesene, siden silikon proteser må man som regel bytte ut etter noen år. Hvor mange år er helt individuelt 🙂
      Så sånn generelt er svangerskap og silikon null problem! 🙂

    16. Jeg syns det er kjempeflott at du ikke har tatt så mye at det lyser silikon lang vei. Mye finere når det passer til resten av kroppen og ser naturlig ut. Gratulere med nye pupper, hehe!:) Hilsen fast leser

    17. Jeg synes det er veldig fint å se at du ikke har tatt altfor mye silikon 🙂 De passer kroppen din!
      Selv så tok jeg brystløft i 2010. Jeg brukte sports-bh’en dag ut og dag inn. Til slutt når jeg endelig kunne slutte med den så ble det ekkelt med vanlig bh :p Følte den skar inn i huden min! Så da fortsatte jeg med den bh’en. Jeg sov til og med med den, selv etter at jeg kunne slutte med den. Men jeg følte at puppene ville falle av når den ikke var på. Haha.. Utrolig rart det der. Jeg kvitta meg med den til slutt, et halvt år etter elns.
      Jeg hadde litt problemer med det ene operasjonssåret mitt, det ville ikke gro. Ellers gikk det greit 🙂
      Håper alt går bra med dine!

    18. Hye! Åh er så nysgjerrig på hvordan puppene dine har blitt sånn før og etter! Haha du vil. sikekrt ikke legeg ut bildet av de heller men er så sykt nysgjerrig, i bikini ser du ihvertfall drit bra uut! Det har du alltid gjort!
      Vær så snill og lag et innlegg om puppene 🙂 haha klems

    19. DU SKREV JO DETTTE I ET INNLEGG:::::
      Og mine to første nye bh’er til de nye puppene mine Så da var det avslørt, hoho! Veldig fornøyd med resultatet, og tusen takk for gratulasjoner til dere som allerede har skjønt det!!

    20. Kan du skrive et innlegg om hvordan de gjorde det og om det var vondt i ettertid osv? Har lyst til å fikse litt selv og lurer veldig på dette:)

    21. Haha du er jo dust!! Hvist du prøver få leserne til å tro at du har tatt silikon burde du gjort litt reserch!! Å trene er ikke noe alternativ på lang stund etter man har tatt silikon, så sorry denne må du lengre ut på landet med!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg