Vi har det bra godt

Hei!

Da er vi endelig kommet til Cocoa Beach etter en tretimers busstur fra Miami – Cocoa Beach er plassen vi skal befinne oss på resten av oppholdet. Jeg og Therese kom på samme rom heldigvis. Man får ønske rompartner på forhånd og jeg tror de aller fleste er veldig fornøyde, men uansett er man ikke mye på rommene sine utenom når man sover så hvem man bor sammen med er ikke så utrolig viktig, men er selvfølgelig glad for at jeg fikk bo med Therese. Vi har vært litt rundt og sett oss om på hotellet, og fant fort ut at her blir vi og trives. Stranden er bare noen få meter fra hotellet så man kan stikke ned når som helst, butikk, tennisbane, basketballbane, vaskerom så man får vasket klærne sine (bra for meg og Therese som nesten ikke har med noen klær haha) + mye mer sikkert som vi ikke har fått med oss, så vi har med andre ord alt vi trenger pluss mer. Love life right now! 

Hotellrommet vårt:

Mine innkjøp så langt, alt fra Victoria’s Secret: 


Elsker bikiniene, de er så utrolig fine!! Mååå nesten kjøpe et par til når jeg først er her 😀

Nå skal vi gjøre oss klare for middag og disco, yeiii! 

38 kommentarer

Siste innlegg