Vinterjakker

Sitter på skolen og forstyrrer resten av klassen med hosteanfall annet hvert minutt og snufsende nese. Feber har jeg faktisk også, så konsentrasjonsevnene er rettet til alt annet enn skolearbeidet. Men på skolen må man. Hva skjedde? I fjor fant jeg en hver sjangse for å skulke skolen, og gjorde det lett uten å nøle. Nå tenker jeg at jeg må spare fraværsdagene hvis jeg plutselig finner ut at jeg trenger en velfortjent sydentur, haha!

Noen lesere har spurt om jeg kunne tipse om noen fine høst/vinterjakker, så har kikket litt på Nelly og funnet flere favoritter. Synes Nelly er så trygt og enkelt, i og med man kan betale med postoppkrav om man ønsker det. 


Marineblå her   //   Marineblå her   //   Beige her 


Svart her   //   Beige her   //   Grå her


Rød her   //   Svart her    //   Lys her


Svart uten belte her   //   Marineblå her   //   Svart med belte her   


Navy her   //   Svart her   //   Rød her – Canada Goose er jo i en høyere prisklasse, men skal sies at man ikke får tak i en varmere og deiligere jakke. Er veldig glad i min!

– Hvilket vinterjakke skal du ha i år? 

35 kommentarer

Siste innlegg