Tusen takk

Jeg har enda ikke rukket å takke snilleste Cecceaya (blogglink) for det fine designet hun har laget til meg – som vel og merke begynner å bli en stund siden nå. Men uansett, hun fortjener all skryt hun kan få. TUSEN TAKK! Det var så gøy å begynne og blogge igjen når hun hjalp meg å gjorde bloggen min såå fin ♥ Hun er så dyktig med det hun driver med, både foto, webdesign og makeup. Har fått med meg at jeg ikke er den eneste som elsker designene hun lager, da hun har laget design til flere av toppbloggerne. Veldig forståelig, hun er så flink og man får det akkurat slik man vil. Vet man ikke hva man vil ha, så klarer hun for det om å sette sammen et kjempefint design. Hun tar imot bestillinger, så om noen er interessert finner dere info om det på bloggen hennes – hvor hun også poster en del fototips!

Hun har også en youtube-kanal hvor hun laster opp makeup-tutorials. Den finner dere heeer

58 kommentarer
    1. Kjempe fint design du har på bloggen 🙂
      Jeg er helt ny på blogg.no omtrent.. laget meg en blogg på fredag og ville blitt utrolig glad om du ville stikke innom bloggen min og si hva du synes? 🙂
      Ha en fortsatt fin dag !

    2. HVIS du er lei av blogginga – vær så snill å si ifra til oss lesere! Bare et lite: “Hei, jeg slutter. Blogginga er ikke noe jeg har lyst til å bruke så mye tid på..”, hadde vært greit! 🙂

    3. Har du falt ut av blogginga igjen eller!?
      Kanskje på tide og bestemme seg for om man skal fortsette og blogge eller ikke..
      Litt kjedelig for oss lesere og gå inn på bloggen til ei som ikke gidder og blogge lengre..
      Suger og bruke tid på bloggen din når du aldri blogger, eller plutselig så er du der, ellers gidder du ikke mer liksom..
      🙂

    4. alle må jo klage heletiden!! serr det er sommerferie dere sitter vel ikke hjemme å venter på at
      hun skriver noe eller??

    5. Når får vi se bilder av bilen din da 🙂 Artig å se, er på utkikk etter min aller første bil, så det blir spennende å se hvilken jeg ender opp med

    6. hej, gillar du eller dina läsare Miley cyrus? jag drev sveriges största fan blogg om Miley (peacemiley.blogg.se) men den blev nyligen hakkad och bort tagen.. Jag har lagt ner så mycket tid och ork på den bloggen för att göra mina läsare nöjda. tänk dig i min situation om din blogg skulle bli hackad och bort tagen? du skulle nog också bli otroligt förbannad, ledsen och besviken. Jag har mailat blogg.se men jag har inte fått något svar. Så nu behöver jag all hjälp jag kan få för att å tillbaka min statistik och läsare. Snälla kan du nämna vad som har hänt och hänvisa dina Miley fans till min nya blogg peacemileyray.blogg.se i ett inlägg snälla, jag behöver all hjälp jag kan få, vi måste få fast hackaren!
      tack på för hand.

    7. Jeg savner den tiden der du var selvstendig og utrolig morsom! Nå føles det slik at du venter til at Therese blogger så du kan blogge litt…at hvis Therese gidder ikke så trenger ikke du å blogge. MEN! Som du sa, du blogger når du vil, og det respekterer jeg! 🙂 Du er i en ny tid i livet ditt…kjæreste, leter etter en leilighet…ikke minst, å nyte de dagene Tromsø ikke har snø ;P Håper så inderlig å du får tilbake den blogglysten du hadde før, fordi du er en sterk, kul, oppfinnsom og ikke minst ‘Down-to-earth’ jente som vet hvordan hun kan ‘connect’ med sine lesere..du finner sikkert rytmen igjen..alle som leser bloggen din har fortsatt troa på deg! Stå på, nyt livet ditt 🙂 Jeg er jo litt eldre enn deg men fortsatt synes at du er mer moden enn hva mange andre synes..men for å roe ned de ‘gale’ som ‘klikker’ så kanskje kunne du ha skrevet noe kjapt…sånn ‘quick update’ eller noe..vet ikke jeg haha..jaja. Du leser sikkert ikke dette uansett!

    8. Du og TCMN suger i å blogge ! Blir skuffa… Enten så har man en blogg eller så har man ikke en blogg.

    9. håper du blogger snart :)) men du kunne jo sagt ifra hvist du ikke vil blogge mer 😛 så slipper leserne å besøke bloggen din så jævla mye uten noe poeng

    10. KJÆRE ALLE BLOGGERE PÅ TOPPLISTEN: Dere tener kjempe godt på å blogge, dere har alt dere trenger ++++++++++ fordi dere har råd til det, har råd til fler maccer, iphone, ipod, ipad, speilrefleks, sminke*1000 også er ingen av dere plan faddere? Vær så snill og bli det, dere har kjempe mye penger og det er mange som dør fordi de mangler faddere til at de kan får mat, gåpå skole, og ikke minst overleve. Dere kjøper fake hår, betaler mange 1000 for fake lepper og pupper. Det er lov det assa. Men det beviser bare at dere har værtfall råd til noen fadderbarn. Vær så snill, det Hjelper mye. Det er så trist å vite at det dør 1000 hver dag av sult! Det skulle ikke vært mulig!!
      Hver så snill les denne og ta den som innlegg så fler av bloggerne kan se denne, prøver å få den på flest mulig plasser men det er ikke lett. HÅPER det ikke er dumt å si TUSEN TUSEN TUSEN TAKK på forrhånd, håper virkelig dere gjør det!
      —-jente 13 år

    11. Skjønner faen ikke at du gidder og begynne å blogge igjen da alle vet du KUN gjør det for penger, det er så sykt tydelig… jeg kommenterer aldri blogger men din blir jeg så utrolig oppgitt av, tenkt å tjene så mye penger som du gjør på denne bloggen og ikke kunne legge ut et jævla innlegg hver dag engang, er det mulig, kan du ikke bare slette den å finne en jobb du faktisk må gjøre noe?

    12. Jævla taper, skaff deg en jobb som du klarer å holde. Skjønner at det ikke er mange som vil ansette noe som likner en transe med rumpehake, men hallo, u suck, ugly fuck.

    13. Jeg liker det når du blogger 1 gang annen hver måned, egentlig. Det gjør det langt mere spennende 🙂 Fortsett med det.

    14. Å DÆR slutta æ å lese bloggen din, e ikke nåkka artig å være “leser” når du ikke gir oss nåkka å lese.. Så da får du bare blogge om du vil, men nu gidd ikke æ klikke mæ inn på bloggen din flere gang.. Tenkte bare å gjøre dæ oppmerksom på st du miste “dyrebare” lesera sånn som du hold på..

    15. BLOOGGGG!!! 🙁
      Ikke noe gøyt når du begynner å blogge igjen, også slutter du etter noen få uker, ELSKER bloggen din, så vær snill å blogg:)

    16. hej, gillar du eller dina läsare Miley cyrus? jag drev sveriges största fan blogg om Miley (peacemiley.blogg.se) men den blev nyligen hakkad och bort tagen.. Jag har lagt ner så mycket tid och ork på den bloggen för att göra mina läsare nöjda. tänk dig i min situation om din blogg skulle bli hackad och bort tagen? du skulle nog också bli otroligt förbannad, ledsen och besviken. Jag har mailat blogg.se men jag har inte fått något svar. Så nu behöver jag all hjälp jag kan få för att å tillbaka min statistik och läsare. Snälla kan du nämna vad som har hänt och hänvisa dina Miley fans till min nya blogg peacemileyray.blogg.se i ett inlägg snälla, jag behöver all hjälp jag kan få, vi måste få fast hackaren!
      tack på för hand.

    17. Nå har jeg lest bloggen din i over 2 år, men nå er det over. Ikke noe gøy at du blogger, så bare stopper du, så begynner du på.. Gidder ikke lese bloggen til noen som tydeligvis bryr seg så lite som deg, så nå mister du nok en leser.

    18. Heldigvis fikk du “blogg-lønnen” din, så nå trenger du ikke blogge før 29-30 august igjen! 🙂

    19. du må blogge :(:(:(( WÆÆÆWÆÆ!:'( ja, endelig fikk du blogglønnen, så nu slipp du blogge wiii før neste mnd!!! hahahahhaa!! (Folk har faktisk en del som foregår i livet og da e det ikke alltid tid og rom for blogging! Til dokker som e så trangsynt.)

    20. De har sikkert bare brukt blogg.no til å tjene opp penger til leilighet, bil, silikon, restylane å alt det der. Nå som de begge har både bil, silikon, restylan å alt de kunne ønske seg, gidder de ikke å blogge mer. Utnytting vil jeg kalle dette…

    21. Herregud! Tuva holder på å finne seg leilighet og slikt, og da er ikke akkurat bloggingen det første Tuva tenker på når hun står opp! La no Tuva blogge når hun har TID og VIL!
      ps; Tuva du e nydelig og jeg syns du e flink til å blogge jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg