Oslo i morgen

Det ser ut til at vinteren er kommet for å bli, så det var ikke helt feil at kjæresten hadde kjøpt meg Acne-skjerf i Oslogave ♥ Jeg er verdens heldigste jente! Det aller beste var selvfølgelig å få han hjem igjen, men jeg reiser faktisk selv til Oslo allerede i morgen. Vi skal ta et siste farvel med min kjære bestemor på onsdag, så det blir trist og rart å tilbringe de kommende dagene i huset hennes uten henne.. Man har bare fått tildelt en liten stund her på jorden, så den må man bruke godt med de menneskene som vil deg godt ♥ 

Kvelden skal jeg bruke på å pakke til Osloturen, og kose meg masse med Vegard. Håper på å finne nye vintersko i Oslo, for som dere ser på bildene under går jeg fortsatt i Converse, og de funker spesielt dårlig når man må koste av bilen om morgenen og all snøen havner i skoene :'(


Jakke fra Zara, genser fra Vero Moda, bukse fra Bik Bok, veske fra Accessorize og sko fra Junkyard

17 kommentarer

Siste innlegg