Idaaag

Hei! Dongeribuksa er blitt erstattet med kosebuka, og jeg er klar for litt kvalitetstid med mailboksen. Jeg gjør det sånn ca. èn gang i måneden, så dere kan jo tenke dere.. Ellers har jeg planer om å tvinge Vegard med meg på brun og blid senere i kveld. Han hater å ta sol, men bleikfisen har bare godt av det! Han må gjennom litt av hvert idag, for tenkte også å tvinge han til å hjelpe meg med å lage et “tips til hva man kan gi kjæresten i julegave”-innlegg, siden det er flere som har spurt om det. Heldigvis for meg er Vegard ganske engasjert og veldig hjelpsom når det kommer til bloggen, så det går han sikkert med på ♥ Det er jo alltid det store spørsmålet om hva man skal kjøpe til menn, som kjæreste, bror og pappa – så det blir vel bra? :) Jeg og Vegard har avtalt å ikke kjøpe dyre gaver til hverandre i år, i og med at vi skal flytte sammen rett etter jul og det vil gå mye penger da. 

 Noen bilder fra helgen når Karen var på besøk. Ble ikke noe blogging i helga, så poster de heller nå: 


Litt (veldig) kaldt å bruke skinnjakke nå, men klarte ikke å dy meg. Den nye skinnjakka mi fra Zara er så fiin :)


Karen at the hairdresser

På besøk hos vår søteste tantunge ♥


tnaw søten

33 kommentarer

Siste innlegg