Taking it day by day

Hei igjen! Noen dager siden sist, men bedre det enn flere måneder, regner jeg med. Nå skal jeg skrive ned akkurat det jeg tenker uten å tenke over verken skrivefeil eller at det jeg skriver er teit. Dere visste det kanskje ikke, men jeg bruker alltid å lese over hva jeg skriver på bloggen minst tre ganger før jeg poster det for å passe på at det ikke virker teit eller at det er masse skrivefeil. Man får litt prestasjonsangst og man vil jo helst at det man skriver enten skal være interessant eller morsomt. Føler ikke at jeg er noen av delene så helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor noen finner min blogg interessant. Jeg har i allefall bestemt meg for at jeg skal bruke litt mer tid på bloggen framover.

Sommeren er rett rundt hjørnet og det er mye spennende i vente. Framtiden er helt uvisst, kanskje flytter jeg til trondheim, eller kanskje Oslo? Jeg skal i allefall ta meg et “friår”, ta opp de fagene jeg mangler, finne meg jobb og blogge mye mer. Alt mellom meg og Vegard er litt usikkert, men jeg velger å ta en dag av gangen å bare følge magefølelsen min. Kanskje klisjè å si det, men magefølelsen pleier veldig ofte å stemme. Vi bor altså fortsatt sammen og vi er veldig glade i hverandre. Har bestemt meg for å ikke dele så mye om akkurat den delen av livet mitt framover på bloggen, for jeg må finne ut av ting selv først. Men jeg har det i allefall veldig bra om dagen og det er det viktigste. Har vært noen tunge tider men jeg er ferdig med å være lei meg, nå er det enten alt eller ingenting. Håper alle dere også har en kjempefin påske ♥


Genseren min er fra junkyard og dere finner den HER. Så fin og rooosa ♥


Jeg og Vegard dro på “storhandling” i går. Vi kjøpte rundt 5-6 middager ++ og alt sammen kom på 1000 kr. Mat er dyrt og 1000 kr hørtes kanskje veldig dyrt ut, men det som i hvertfall er dyrt er å spise ute hele tiden sånn som vi gjorde før. Vi har vært veldig flink økonomisk med maten etter at vi flyttet sammen, faktisk litt imponert over oss!

Om det er noe spesielt dere vil at jeg skal blogge om så må dere bare si ifra. Tenkte jeg skulle prøve og finne fram alle innkjøpene jeg gjorde i London siden det var flere som ønsket det :)

37 kommentarer
    1. Hei! Jeg liker såå godt at du begynner sakte men sikkert å begynne å blogge igjen! Du er så utrolig fin Tuva!! Jeg håper du finner det interessant og kjekt å blogge fortsatt, og jeg gleder meg til å følge med videre! 🙂 Håper du og Vegard fikser det, det verste som kan skje en jente må nok være kjærlighetssorg. Gikk nettopp gjennom en tung sorg, og jeg unner det virkelig ikke til noen. Håpe du får en fiiin påske!

    2. Du stråler, Tuva!!! Håper alt ordner seg med deg og kjæresten, dere er utrolig fine sammen. Ønsker deg alt godt, ha en flott påske!

    3. Jeg kan skriiive under på at mat er dyrt, fyttikatta! Men mat må man ha 😀 Godt å høre at du har det bra om dagen til tross for omstendighetene. Det handler om riktig innstilling og valgene man tar 🙂

    4. Du virker som en utrolig sterk person, selv om alt ikke alltid er like lett. Stå på, Tuva, ordner seg alltid for snille jenter!
      Og så utrolig fin du er på håret! Kan du fortelle litt om hva du har gjort med det? “Grunnfargen” og fargen på stripene? Hvor mange ganger du har stripet det osv? 🙂
      Håper det blir masse blogging fremover! Du er en av favorittbloggerne mine 🙂

    5. Håper dere finner tilbake til hverandre.. Dere er jo bare såå søte <3
      Kjempefine bilder av deg, vakre! Du kler lilla 😀

    6. Håper dere finner ut av det Tuva, men husk at det ikke er verdens ende om dere velger å gå hver deres vei. Var selv igjennom et stygt brudd for rundt et år siden, var helt knust, hadde bare lyst til å dø og følte meg mislykket til tusen. Ja, faktisk. Hvordan skulle jeg fungere uten min bedre halvdel? For meg ble verden helt svart, og jeg så ikke glede i noenting, men man må bare ta en dag av gangen og plutselig innser man at “hey, han var ikke alt”.
      Du er fortsatt ung og kommer mest sannsynlig til å gå igjennom flere forhold før du finner “den rette”. Slik er det for veeeldig mange! Man feiler og lærer av det, slik er livet. Bare tenk på alle de fine erfaringene du har fått av å vært sammen med Vegard som du kan ta med deg videre i neste forhold og ellers i livet! Du virker som en utrolig flott jente, og fortjener kun det beste. Lykke til, jeg heier på deg uansett hva det måtte bli til. :- )

    7. Tennene dine er ikke stygge?? Jeg synes hele deg er fantastisk og du virker så jordnær og snill! Håper alt ordner seg for deg, for du fortjener det beste<3

    8. jaaaa, det hadde vært kjempe fint om du kunne lage en video, jeg skal til London snart så hadde vært fint med litt tips 🙂

    9. Kanskje noen tips om hvordan du steller huden din? Rensing og sånt. Og hvordan fjerner legghår? Jævlig kleint og spørre, men synes du har då fine! 😁👌
      Supert at du begynner og blogge igjenn, du har liksom alltid hvert en favoritt ❤️❤️

    10. Du det er noe jeg lurer veldig på om solarium, og håper du kan svare her i kommentarfeltet! Noen sier at man ikke skal smøre seg med noe krem ( da snakker jeg ikke solkrem med solfaktor men vanlige kremer/de man får på solariumet) før man legger seg i solariumet for da setter ikke fargen seg, og at man heller burde passe på å smøre seg kvelden før feks. fordi da er ikke huden tørr. Hva tror du om dette?

    11. begynne å legge mer tid i bloggen? har jo gått 4 dager siden nå da 🙂 no hate, bare savner å lese bloggen din

    12. Eeelsker st du er tilbake igjen! Jeg ser utrolig mye opp til deg, spesielt kroppen din, den er perfekt!! Jeg vil gjerne at du blogger om trening og om gode øvelser for rumpe/lår, mage/rygg/midje. Ha en fin dag❤️❤️❤️

    13. Du har en perfekt kropp, Tuva!! Så misunnelig. Jeg er ca. like lita som Therese, og drømmer langt etter å bli litt “større”. (Therese er nydelig hun, forresten. 🙂 No hate.)
      Kanskje du ikke blogger fordi du synes det du skriver er usaklig og ikke interessant. MEN, vi som leser bloggen din, synes på en måte hvert innlegg er fengende uansett hva det er. Vi ser på en måte litt opp til dere toppbloggere. Dere er som en slags liten “mentor” for oss. Spør du meg, da. :p
      Tips til hva du kan skrive om: budsjett (når man har flyttet ut), å flytte for seg selv og fordeler og ulemper ved det, det å ha en samboer. Mange digger også kjærlighetstips. Mulig du har skrevet det før, men et innlegg om trening – å komme i gang, motivasjon, hva som kan motivere deg videre.
      Du kan skrive om hva som gjør deg lykkelig og hvorfor.
      Hilsninger fra Vestfold 🙂

    14. Her var du kjempefint sminket! Kunne du vist hvordan du gjør det som du har gjort her? Sikkert kjempeenkelt for de som kan sminke… Men jeg er på bærtur.. Haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg