Instagram

Cross-fiten i går var helt rå! Utrolig effektiv trening, følte jeg fikk trent hele kroppen på under en time. Jeg skal definitivt tilbake! Jeg undervurderte meg selv litt og tok litt for lette vekter, følte jeg hadde mer å gi på slutten, men da vet jeg det til neste gang. Bare synd at Cross-fit er så dyrt i Norge, men kanskje det er verdt det? 

Jeg elsker instagram. Det er liksom null stress, føler ikke like stort press på hva jeg legger ut der i forhold til bloggen. Der er jeg veldig aktiv, spesielt her nede. Mange av dere følger meg allerede, men hvis ikke, så heter jeg “tuvaw”. Noen av mine siste updates: 




1. Nothing will ruin your 20´s more than thinking you should have your life together already – så sant! 2. Partying in Santo Domingo 3. Resultat av to danger shopping i Santo Domingo 4. Pirates of the Caribbean-fest 5. Magnus go Synne, roomier min 6. Skjønneste lille kattepusen. Aldri sett en så liten pus før 7. Klar for taning ved bassenget 8. Den beste biffen jeg noensinne har smakt. Jeg er en biffelsker! 9. Dypt 10. Lille, fine kattepusen 11. Klar for å dra ut på byen 12. Dagsfylla på stranda

Hva heter du på instagram? 

21 kommentarer

Siste innlegg