Hvor mange sukkerbiter tror dere en nugattiboks inneholder?

Ingen som har kommentert det enda… Men er ikke det nye designet mitt fint?! Det var i alle fall på høy tid med forandringer her inne. Det er flinke Cecceaya som har vært så snill og laget det til meg, og som alltid er jeg utrolig fornøyd! Anbefaler dere å trykke på linken jeg la i navnet hennes hvis du trenger nytt design – der selger hun design som er tilpasset blogg.no til bare noen hundrelapper. Uten tvil verdt det om du ønsker å ha en smakfull blogg med fint design! Hun hjelper deg også å sette inn designet mot et lite ekstra beløp, om du trenger det.

Jeg holdt på å oppdatere dere for to timer tiden, men så ble jeg sittende å se på “Hellstrøm rydder opp – hjemme”. Dagens episode handlet om en familie på tre, hvor mannen kun spiste brødskriver med nugatti – og da snakker vi hver eneste dag, til hvert måltid. Slik hadde han holdt på i alle sine leveår, for han likte ikke noe annet og derfor hadde det blitt sånn. Hans avskyelige spisevaner gikk naturligvis utover parforholdet, sosiallivet og helsen hans. Han unngikk alle sosiale situasjoner hvor mat hadde en sentral rolle og hans metabolske alder var på hele 72 år. Hvor mange sukkerbiter tror dere en nugattiboks inneholder? Jeg tippet 15.. Svaret er 161 sukkerbiter. Det er helt sinnsykt!

– Dagens antrekk –

Topp fra Monki // Bukse fra Only // Cardigan fra Monki // Sko fra H&M // Vekse fra Marc Jacobs

12 kommentarer

Siste innlegg