MENN MED ULIKE HOLDNINGER

Hei! Blow jobs engasjerer visstnok mange – overskriften på innlegget i går har skapt mye trafikk i dag! Over 40 000 har klikket seg innom i dag, tror aldri jeg har hatt så høye lesertall! Vet det er midlertidig, men kult uansett! Som skrevet lo vi av hele situasjonen på lørdag, men det er jo faktisk ikke gøy. Hva får han til å tro at det er greit å spørre om noe slikt? Han kunne heller invitert Lisen med på en kopp kaffe en dag, eller noe annet hyggelig – ikke om å suge pikken hans. Sannsynligheten for og fått et positivt svar tilbake hadde da vært litt større 🙂 

Nå blogger jeg faktisk fra en smålig brisen tilstand, etter å ha vært på vinkurs. Noen ble sittende igjen å drikke opp resten av vinen etter kurset, og “noen” ble tilfeldigvis meg. All den gode vinen kunne ikke gå til spille, det ville vært for dumt! Har vært på danse- og vinkurs i dag, i forbindelse med kadettballet jeg skal på 19. november. Dere har kanskje fått det med dere på snap (tuvaw)? Forresten, noen som har vært på kadettball før? 🙂 Selv visste jeg ikke hva der var, hadde aldri hørt om det engang, men Kadettball er altså det årlige ballet til krigsskolen. Snakk om: der finner man menn med gode holdninger, skal jeg si dere. Utrolig høflige og skikkelige gentlemens, man blir jo nesten sjarmert i senk bare av hvordan de opptrer. Stor stas å bli invitert med på noe slikt! 
 

9 kommentarer
    1. Så gøy at du skal på kadettball! Militærmenn er virkelig noe for seg selv, men ikke overvurder de. De er vanlige mennesker de og, og kan ha dårlige holdninger og sider 🙂 Vet jeg alt om, som er mitt 3. år i militæret.

    2. Hei Tuva. Jeg har lest på bloggen din i forhold til skole, og jeg må være så ærlig og si jeg syns det er så GODT at jeg ikke er den eneste. Ettersom det jeg har lest virker det som om du har kommet godt i gang med å ta opp fag, og at det går bra!! Veldig bra!
      Jeg lurer på en ting.. Jeg går på høyskole og har min første eksamen sent i november. Jeg gråter, er i dårlig humør og føler nesten ikke jeg har noe livsgnist. BARE fordi jeg tror jeg ikke klarer dette, og dette er noe jeg virkelig vil. Har du noe råd for hvordan jeg skal kaste disse følelsene vekk, og føle at jeg klarer???

    3. åå, så koselig!
      Jeg skal selv på kadettball for første gang i år, så det gleder jeg meg til!
      Skal du dra med noen andre venninner :)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg