KJOLER SOM FÅR FREM FORMENE

I november var jeg og Enja på kadettball, husker dere det? Fra kvelden blogget jeg kun iPhonebilder fordi som i kjent jente-stil, fikk vi det drit travelt i siste liten. Selv om vi hadde satt av heele dagen til sminke og fiksing, beregnet god tid til bildetaking, så rakk vi aldri å ta ordentlige bilder med kjolene på. Så typisk.. Siden det var litt dumt, bestemte vi oss for å ta de planlagte bildene likevel, i går. Fint minne å ha – selv om vi ikke kan se tilbake på bildene å tenke sånn “åh, dette bildet er fra kadettballet bestemor var på, sammen med en ung, ukjent herremann”. Haha, jaja..!! 


Kjolen til Enja er fra Mango. Min kjole er fra Nelly, du finner den HER. (adlink)

Åh. Jeg har virkelig lagt min elsk på lange kjoler! Spesielt figurnære kjoler med såkalt “mermaid” form, lik kjolen jeg har på. Altså.. Formene bare eksploderer, jeg elsker det! Føler meg skikkelig kvinnelig og flott i den. Nei, i år må det bli lang kjole på meg til jul og nyttår! 

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Har funnet mine kjole-favoritter hos Nelly til jul og nyttår, både lange og korte. Valget er jammen ikke lett, kunne lett sett for meg og brukt alle sammen, jeg! Har du allerede funnet jule- og nyttårskjolen, kanskje? Hvis ikke, håper jeg du finner noe du liker her: ​

1. 999,- HER //  2. 699,- HER // 3. 699,- HER // 4. 899,- HER // 5. 499kr,- HER // 6. 599,- HER // 7. 749,- HER //
8. 599,- HER // 9. 799,- HER // 10. 899,- HER // 11. 499,- HER // 12. 799,- HER (adlinks)



13. 429,- HER // 14. 349,- HER // 15. 599,- HER // 16. 499,- HER // 17. 349,- HER 18. 399,- HER // 19. 599,- HER
// 20. 479,- HER // 21. 399,- HER // 22. 399,- HER // 23. 399,- HER // 24. 379,- HER (adlinks)

 

15 kommentarer
    1. Mange av linkene (vertfall av de korte kjolene) går bare til Nelly sin forside 🙁
      Veldig fine kjoler. Ha en fin kveld 😀

    2. Kjolen var helt nydelig og kroppen din selger den godt 🙂 blir en sånn en på meg så jeg og vesla kan ha blå kjoler til jul i år begge to!
      Eneste jeg lurer på er Ossen stoffet er? Er det stivt eller noe stretch? Jeg er veldig tynn, men har noen ekstra kilo etter svangerskapet :p

    3. Malinelskerlucas: Tusen takk <3 Og gratulerer så mye med lille prinsessa <3 Stoffet er ikke stivt, men vil ikke si at det er så mye stretch i heller. Jeg er ikke ei flis lengre selv, men kjolen sitter veldig pent på, klemmer ingen steder og overraskende behagelig å ha på 🙂 Lengden er også helt perfekt, kan gå både med og uten hæler. 1,64m er jeg, og ofte blir lange kjoler alt for lange, men ikke denne!

    4. Sexy! Du fikk veldig fine former ja 🙂 Går du uten BH med åpen rygg kjole? Eller kan du anbefale noen sånne klistremerker greier? Det er det eneste jeg synes er stress med åpen rygg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg