GJESTEINNLEGG: SLIK ER DET Å BO MED TUVA!

HEI ♥ Jeg har nå bodd sammen med Tuva i et halvt år, og tenkte det ville vært moro for dere lesere å få litt inside information! They say time flyes when you are having fun. JA, vi har det utrolig morsomt når vi er med hverandre, og henger sammen typ hele tiden. Jeg trodde den mellomste storesøsteren min var den eneste som kunne gå meg så mye på nervene at jeg har lyst til å rive av henne håret, men nei, Tuva kan også det. Haha. Noen minutter senere prater vi om noe helt annet og ler sammen, som om utblåsningen aldri fant sted. 

♥ Tuva er helt eleendig til å svare på meldinger, det er så ille at jeg har vurdert å slutte å være venn med henne noen ganger.

♥ Tuva setter fra seg ett vannglass på kjøkkenet, ett i den ene stuen, og ett i den andre stuen.
Likevel tar hun et nytt glass neste gang hun skal ha noe å drikke……..

♥ Hun ser ikke på film. Hun mister konsentrasjonen etter bare noen minutter. Og jeg hater å se film sammen med folk som sitter på mobilen.

♥ Jeg planla julegaven hennes lenge, og gledet meg skikkelig til å gi henne den. Og har ennå ikke fått noen julegave tilbake…. 

♥ Tuva er helt ubrukelig treg. Vi kommer alltid i siste liten når vi skal noe sammen. Håpløst.

♥ Tuva stjeler alltid godteri hos meg. Men kjøper det nesten aldri selv.

♥ Tuva spiser hele tiden. Om hun ikke spiser, så tenker hun på mat. 

♥ Tuva er den mest ubesluttsomme personen jeg noensinne har møtt. Og kan dermed ALDRI planlegge noe mer enn en time frem i tid.

♥ Tuva liker ikke nærkontakt, og nekter å gi meg sofakos på søndager..

♥ Tuva klager over hvor mye hun har vasket, når hun har vasket leiligheten; som vi også vasker akkurat like ofte som henne. haha.

♥ Tuva trekker ut stikkontakten til panelovnen for å lade telefonen, og setter den ikke inn igjen når hun er ferdig å lade….

♥ Tuva er som en lukket bok, og slipper meg liksom ikke helt innpå. Hun åpner seg mye mer for dere lesere enn for meg. Men det er greit, jeg tror hun vet at jeg er her når hun er klar for det. Vi kommuniserer liksom litt uten ord av og til.

♥ Tuva stiller virkelig opp når jeg trenger en venn, og når jeg ikke gjør det. Hvis hun er på kjøkkenet er jeg der, og hvis jeg er i stuen er hun der, thats love.

Jeg lider av OCD og er en grusomt slitsom person å bo sammen med. Så takk for at du holder ut med meg vennen ♥ Jeg digger å bo med deg!!

XOXO, [email protected]

8 kommentarer
    1. Julia: Jeg tenker at man skal ta innlegget så seriøst for meg så virker det litt ” sarkastisk ” og uansett betyr det absolutt ikke at hun ikke har positive sider – hele det første avsnittet er positivt og når man klarer å bo sammen til tross de negative sidene tyder det kun på et skikkelig vennskap. Det er mye morsommere å lese innlegg med positive og negative punkter enn et innlegg hvor alt hadde vært perfekt.

    2. Alle har negative sider og det er helt ok folkens. Jeg hadde lett bodd med deg Tuva! Høres ikke veldig slitsomt ut å bo med deg ass. Du virker rå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg