BILDEDRYSS FRA 17. MAI

Heeei! Her kommer jeg litt på etterskudd med å dele bilder fra 17. mai-feiringen. Ja, nåå som alle har sett seg møkk lei 🙂 Det får gå! Bildene er uansett for hyggelige til å la ligge gjemt og glemt i en mappe på Macen uten å se internettets lys. Jeg får dessuten ikke nok av disse bildene! Synes den gode følelsen og fantastiske stemningen den dagen kommer så godt frem i bildene.

– Derfor føler jeg egentlig ikke for å skrive så mye og heller la bildene tale for seg, og det ble ikke akkurat få av dem heller. Har dønn seriøst brukt timevis på å plukke ut disse av over 150 bilder som ble tatt – ubesluttsom, sa du? Eller bare alt for mange fine bilder? Èn ting jeg har lurt på de gangene jeg sliter med å plukke ut bilder: kan det egentlig bli for mange bilder i ett blogginnlegg? Jeg konkluderte også med at 7 bilder av meg og Didrik ble for mange, så klarte til slutt å begrense det til.. 5 – haha!! The struggle is real når jeg nå skal velge ett av dem for Instagram (hjelp!). 

BILDEDRYSS FRA 17. MAI:


Knis!

17. mai´s høydepunkt for oss jenter som har bunad, er selvfølgelig å ta den på og føle oss så vakre som vi gjør i det flotteste plagget vi eier. Heldigvis skal jeg i dåp til mitt lille tantebarn om kort tid, da blir det Tromsøtur og frem med bunaden igjen ♥ Har ikke vært hjemme i nord siden jul og før lillingen ble født, så det skal bli stor stas. Gleder meg!

23 kommentarer

Siste innlegg