Hytte heiii, sosialt liv byeee

Først og fremst, herregud så ufine noen av dere er: “Vil ikke de biologiske foreldrene dine ha kontakt med deg?” Hørt på makan, tror det må være noe galt med foreldrene deres som ikke har klart og lært dere folkeskikk. Men ellers er det helt greit at dere spør om jeg bor i fosterfamilie når jeg nevner ordet “fosterfar” i innlegget under, og ja jeg bor i fosterhjem. Grunnen har jeg fortalt før, men kan selvfølgelig gjøre det igjen en dag jeg føler for det.

Nå er jeg snart klar til avgang da, siste som mangler er bare å pakke ned pcn som jeg sitter og skriver på nå. Venter egentlig bare på at foreldrene mine skal komme å hente meg og broren min. Må si jeg ikke gleder meg veldig, men vet jo at jeg må være med denne helga uansett. Blir jo litt spennende å se hvordan det ser ut der da, har jo som sagt aldri vært med og sett på hytta før vi kjøpte den. Skal ta litt bilder til dere!


Hytteklærne er på og greier, yeahh, dette blir jo herrliiig! NOT 🙁

Vet fremdeles ikke hvordan det blir med nett i helga, men har som sagt pakket med noen “blogg ting” som jeg skal lage innlegg om, som f. eks. buksene, sminken min og noe annet lureriii.

Harry Potter boka er seff med <3

Nå skal jeg rydde litt så det ser litt skikkelig ut til jeg kommer hjem på søndag. Som dere ser på bildene er rommet alt annet enn ryddig. Snakkes når vi snakkes <3

100 kommentarer

Siste innlegg