Min hverdagssminke

Er fortsatt på jobb, så dette er et forhåndsskrevet og en repost av hvilken sminke jeg bruker til hverdags. Velger å reposte siden så mange lurer, og siden jeg fortsatt bruker den samme sminken til hverdag.

Til hverdags liker jeg det enkelt og naturlig. Bruker kun fire produkter daglig, og alle sammen anbefaler jeg på det varmeste. Gidder ikke si mer enn at de alle er helt fantastiske – ellers ville jeg aldri brukt de daglig! 


Glow Brow collection Kit fra www.makestyle.no skrev jeg en anmeldelse om for en stund siden, og den kan dere lese her. Finnes både for brunetter og blondiner.


Bare minerals foundation har vært min favoritt i flere år.


Bytter ut mascara ganske ofte, men denne har vært en favoritt veldig lenge nå. Gir både lange og fyldige vipper. Fra Loreàl, fåes kjøpt på H&M, Vita osv.

Noen som bruker noe av det samme?

87 kommentarer

Siste innlegg