Sent ute

Heihei!

Sitter på skolen nå og chiller for harde livet! Denne uka blir utrolig slitsom, for har trafikalt grunnkurs hver dag frem til torsdag fra halv 5 til sånn ca 7-8. Har meldt meg på sånn intensiv kurs, som vil si at man blir fort ferdig på under en uke. Og ja, burde egentlig ha tatt trafikalt grunnkurs for leeenge siden!! Blir jo 18 i april, og jeg SKAL ha lappen med en gang! Er så lei av å være bussbitch og å utnytte alle andre med bil! Så nå må jeg bare øvelseskjøre for harde livet! Er jeg den eneste som er sent ute??


Noen lurer på hvordan det går med øyenvippene mine. Jo, de har vokst liiitt, men enda ei stund til de er normale igjen! Idag har jeg til og med mascara på! Har hatt mascara på meg kanskje 3 ganger på over en måned!! Har følt meg helt naken og stygg.


Dust i klassen: “Treng du å ta bilda av dæ sjølv hver eneste dag?!” 

Meg: “Eeehhh, ja!” 


Hei, nesehår! Haha, typisk “Nu e det nok bilda”

Snakkes etterpååå (lover)! 

45 kommentarer

Siste innlegg