Selger tre kjoler

Under ryddingen har jeg funnet frem noen kjoler jeg ikke bruker lengre, så tenkte at kanskje noen er interesserte i å kjøpe de. Har mye annet klær jeg gjerne skulle blitt kvitt, men tar kjoler i første omgang, så det ikke blir så mye på en gang.

Om du er interessert i å kjøpe: 
Send mail til [email protected]
Merk mailen med det jeg har skrevet under kjolen
Du må være sikker på at du har penger og at du vil kjøpe plagget. 
Jeg sender plagget så fort pengene er på konto
Jeg betaler frakt!


Merk mailen med: Rød kjole – Vet ikke hvor denne kjolen er, og det står heller ingen str. i den. Den er litt liten til meg, og jeg er 164 høy og veier ca 50 kg, så ta dette til etterretning. Selges for 150 kroner. SOLGT!


Merk mailen med: Blomsterkjole – Denne søte blomsterkjolen med sløyfe bakpå, er fra Bik Bok. Den er i str. S, men passer de fleste. Selges for 150 kroner. 


Merk mailen med: Kjole nr 3 – Denne er fra Gina Tricot og er i str. XS. Selges for 150 kroner.  

38 kommentarer

Siste innlegg