Aldri nok filter

Hei på dere ♥ I dag har jeg vært og tatt vippeextension for første gang! Eller, for andre gang blir det – men for første gang i Norge. Mitt første møte med vippeextension var i Tyrkia for noen år tilbake og det endte med et mareritt. Kanskje noen husker det? Jeg mistet ALLE (nesten da, liten overdrivelse) vippene mine, og måtte dermed gå rundt i en måned hvor jeg så helt dø ut i trynet. Jeg blogget om det her.

Jeg har stor tro på at jeg vil få en bedre opplevelse denne gangen – men mer om vippene får dere se senere. Vegard er kommet hjem igjen og det betyr at jeg ikke lengre har bilen for meg selv…. Ikke helt fornøyd var han da han oppdaget at jeg hadde kjørt tom tanken, hahaha.. Mot min vilje måtte jeg derfor ta bussen for å få satt på vipper i dag og det tok jo så sååå lang tid, alt for lang tid, men utenom det var det faktisk ikke så ille. Det skal jeg innrømme, selv om jeg fortsatt hater buss 🙂

Antrekket mitt fra lørdag, som jeg aldri postet. Buksen sitter så sykt bra på, tror jammen jeg har fått en ny favoritt! Den er fra Junkyard.no, men er dessverre utsolgt….


Bukse: her (utsolgt) // Topp: her // Jakke: River Island // Sko: her (Sponset)

PS: Da har jeg med hjelp av random.org trukket vinner av solkort og vinneren ble… HEGE! Så om du heter Hege vil du straks få en mail av meg :) Det vil komme flere konkurranser etterhvert, hinthint: Junkyard.

6 kommentarer

Siste innlegg